Jeg bytter lige rundt på dit indlæg. Jeg forventer at han leverer en trup, der er konkurrencedygtig. Jeg forventer, at han leverer en trup, der kan håndtere skader i et rimeligt omfang. Jeg er enig i, at vi har haft et urimeligt antal skader i denne sæson, og at det ikke er nogens skyld som sådan. Men når man køber Serra og Akoto, som begge har kendt skadeshistorik, samtidig med at Duelund har et kendt problem, man VED skal adresseres før eller siden, så har man i princippet 3 "risikable" spillere i truppen. Vel at mærke en trup, som ikke er enorm. Det synes jeg ikke er voldsomt godt arbejde af SIB.
Jeg HAR anerkendt at Uwe er godt hentet. Jeg vil også hellere end gerne give kreditten for de gode salg, at han hentede Bisseck i første omgang og at en kapacitet som Nedergaard har lyst til at komme til Århus. Det er altsammen virkelig flot og positivt.
Det sagt, når jeg skriver, at han er til eksamen til sommer, så er det fordi, jeg synes at denne sæson har afsløret nogle svagheder i truppen, som allerede var begyndt at vise sig sidste sommer, som var meget tydelige i vintervinduet og som nu er umulige at ignorere. Hvis han ikke adresserer det, mener jeg han er dumpet og må være til debat. BEMÆRK: Jeg skriver IKKE han skal fyres. Jeg skriver han må være til debat. Der er forskel. Grunden til jeg ikke kræver ham fyret er, at hvis han rent faktisk forsøger at hente gode, stærke offensive spillere, men det ikke lykkes fordi vi enten bliver overbudt, eller de pågældende spillere viser sig ikke at være til salg til en pris, vi kan og vil betale, så er det jo nuancer, der skal tages med i betragtning. Ligesom jeg på ingen måde klandrer ham Mads Beck miseren eller at Knoester ikke har sat ligaen i brand - det var faktisk en ret fin feberredning.
Jeg synes bare vores offensiv har så åbenlyse mangler, at jeg ikke på nogen måde kan acceptere, hvis ikke der bliver handlet på det. Og noget af det SKAL simpelthen lykkes.