New posts

Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022

• Thread starter Thread starter 8000
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 150K
Ja det må jo enten være det, eller måske den med at Bif sælger til prisen 11 mio, men også gerne lige vil twiste den og omgå det ved at udleje i foråret for en eller anden pris oven med forkøbsret på de 11 mio - for at opnår knap 15 mio. Måske de også forhandler med andre klubber. Forstår bare ikke hvis det kan være i orden ift aftale-reglerne.

Ja de blev ratet ens af medier - og faktisk også af nogen bif fans ift landsholdsudtagelse - var det til ligalandshold eller noget. Men ja.

Ja det må jo enten være det, eller måske den med at Bif sælger til prisen 11 mio, men også gerne lige vil twiste den og omgå det ved at udleje i foråret for en eller anden pris oven med forkøbsret på de 11 mio - for at opnår knap 15 mio. Måske de også forhandler med andre klubber. Forstår bare ikke hvis det kan være i orden ift aftale-reglerne.
Nej det kan ikke være bif der laver bøvl, hvis Bordeaux har matchet klausulen. Alt tyder på at Bordeaux har forsøgt at få ham billigere eller på anden måde ikke har matchet klausulen og det har BIF ikke gidet diskutere. Hele verden ved at Maxsø koster 11 mio kr. hvis du sender det bud i aften så kan du snakke med spilleren i morgen.

Hvis vi sælger enten Hausner, Tingager eller Bisseck, så skal vi jo have en ny og bedre spiller ind, og ikke forfremme hverken Lund eller Juelsgård. Så Juelsgård ud giver fin mening uanset hvad. Lund giver isoleret mere mening at beholde end Juelsgård al den stund, at han er billigere, lidt yngre, og kan dække flere pladser end Juelsgård.

Hvis Munksgaard også sælges, så er der måske en ny højreback på vej ind, og Lund overtager mere permanent Juelsgårds rolle som backup til venstrekack og midterforsvaret pt bag 4 andre. Men vi skal have 3 gode midterforsvarere hele tiden. At vi så har en ung upcoming i TK, og så en erfaren til at dække ind (Lund) er sgu fint. Men Lund kan ikke være 5. valg i midterforsvaret samtidig med at være 1.reserve til Alberto og Kahl samtidig. Så har vi balladen hvis Kahl eller Alberto skades nemlig.

Så et salg af Munksgaard må betyde en ny højreback. Men det kan i teorien vente til sommer, så længe vi har Juelsgård.

Jeg tænker umiddelbart, at planen er, at enten Hausner eller Bisseck skal videre til sommer, og vi så hiver TK op som en af de 3 gode, som du selv nævner. Så kan Lund og et talent fra ungdomsafdelingen agere 4. og 5. valg - af de sidstenævnte har både Jacob Andersen (04) og Daniel Jakobsen (03) fået U-landskampe inden for de seneste halvandet år. Dog var ingen af dem med på første træningslejr. Måske de er med på den kommende?

Jeg vil mene, at man i de fleste tilfælde sagtens kan være 5. valg i midterforsvaret og 2. valg på en back. Det er sjældent, at vi får 3 skader i det centrale forsvar og samtidig har en back ud. At være backup på 2 backs kan sådan set også fint fungere - igen ud fra præmissen om, at det er sjældent, at begge backs er skadede på samme tid. Og i den forholdsvis usandsynlige situation at det skulle ske, kunne man jo bruge folk fra andre pladser - f.eks. tage Brandhof ned på højreback og så have Lund på venstre. Eller bruge Lund på højre eller venstre, og så bruge 3. valget (en U spiller) på den modsatte. For alternativet vil jo heldigvis aldrig være, at vi spiller med 10 mand - så der vil jo altid være en professionel og trænet spiller at sætte på pladsen i dette sjældne scenarie.

Men ellers er jeg enig i, at en ny HB kunne være interessant til sommer. Det kunne give en besætning i forsvaret (forudsat Hausner eller Bisseck sælges): D'Alberto, NY HB, Tingager, TK, Hausner/Bisseck, Lund, Kahl, Talent (Andersen/Jakobsen) - altså 8 spillere til 4 pladser.

Og 2 "frække" bud på en ny HB: Hussein Ali

Svensk U21-landsholdsspiller. Spiller fore Örebro. Har 52 kampe i den bedste svenske række på trods af kun 18 år (19 til marts). Jeg aner intet om ham, men FIFA 2022 siger åbenbart, at fart er hans største styrke - og det lyder jo positivt. Indtil videre er det blevet til 0 mål og 3 assist i 52 kampe - eller hvad der minutvis svarer til godt 31 fulde kampe.

Og ellers Sebastian Sebulonsen

Norske U21-landsholdsspiller. Spiller for Viking. Lige fyldt 22 år (2 dage siden). Scorede 18 mål i 65 kampe i den 2. og 3. bedste norske række som højreback(!), inden Viking hentede ham til Eliteserien. Her er det blevet til 5 mål og 3 assist i 48 kampe (dog i hvad der minutvist svarer til knap 30 fulde kampe. Ligesom ovenfor melder FIFA 22 ham også til at have sin force i farten - og styrke og stamina.

Til Alis forsvar skal det siges, at han har spillet for et bundhold, som faktisk rykkede ud af den bedste norske række, mens Sebulonsen spiller for Norges 3. bedste hold. Og det er trods alt nemmere at score og assistere for et tophold end et bundhold.

Og hvis Grønbæk sælges til sommer, så kunne det være interessant at hente Jeppe Kjær ind på en lejeaftale med købsoption, ligesom vi lige har gjort med Eskild Dall. Han er sikkert ikke ligeså godt som Grønbæk fra dag 1. Men det ville i stedet give mulighed for at Duncan, Brandhof og måske Hvidt kan tage det næste skridt.

Lad nu lige D'Alberto få en fair chance, før vi kræver en ny HB. Han gør det tilsyneladende bedre til træning end Munksgaard og selvom det var på en billig baggrund, så synes jeg også at han spillede fint i dag.

Helt enig, og han spillede sig også fint op i de sidste par runder, inden ligaen gik på ferie.

Men af de 4 normale startere (ham, Hausner, Bisseck og Kahl) skiller han sig mærkbart ud med alder og derved manglende videresalgspotentiale. Og eftersom han ikke er bedre end de andre trods mere erfaring og rutine (højest tilsvarende niveau), giver det jo mening, at det der dér, man sætter ind, hvis man vil forsøge at styrke de bagerste geledder.

Helt enig, og han spillede sig også fint op i de sidste par runder, inden ligaen gik på ferie.

Men af de 4 normale startere (ham, Hausner, Bisseck og Kahl) skiller han sig mærkbart ud med alder og derved manglende videresalgspotentiale. Og eftersom han ikke er bedre end de andre trods mere erfaring og rutine (højest tilsvarende niveau), giver det jo mening, at det der dér, man sætter ind, hvis man vil forsøge at styrke de bagerste geledder.
Ja det lyder logisk nok, men nu har man altså valgt at hente ham for et halvt år siden, så jeg tror ikke vi skal forvente at der kommer til at ske noget med mindre man dømmer ham som ikke god nok - og det sker nok tidligst til sommer. Jeg havde håbet lidt på Mikkel Lassen, men han var åbenbart ikke tæt nok på niveau. Det er også svært, når man kommer ind og skal afløse Diks.

I venstresiden gælder lidt det samme. Kahl mangler også noget endnu og lider under at skulle sammenlignes med Højer. Ingen tvivl om at vi er gået et niveau ned på back-positionerne, men det er svært at hente spillere ind med den slags niveau. Vi vil vel alle helst at vi så henter et talent som Kahl, men der var jo nok kun penge til at investere stort i én back denne gang.

Jeg er helt enig i alt, som du skriver. Selv det om Lassen - ham havde jeg også håbet på. Og jeg har da også en forventning om, at man får ham at se regelmæssigt på Superliga-niveau inden for et år eller 2... Når Horsens er rykket op, eller en større klub opsnapper ham.

Og ja, vi kan jo ikke undgå at gå ned i kvalitet, når vi skal erstatte spillere som Diks og Højer. Det siger sig selv, at vi ikke erstattere spillere 1:1, som er blevet for gode til klubben. Det ville jo således betyde, at vi køber spillere, der er for gode til at være her... og det sker trods alt sjældent. I stedet er det spillere, som skal udvikles til at blive for gode. Og det kan vi sagtens klare på den ene back, men helst ikke begge på samme tid. Og her var problemet i overgangen fra sidste sæson til denne, at ALT (for meget af) vores spil var lagt an på Højer og Diks.

Og ift. D'Alberto gælder vel, at man fandt en solid overgangsfigur, som har niveau til at præstere stabilt ift. top 6, men som heller ikke er så god/dyr/krævende, at han ikke kan erstattes, hvis man finder noget, der er bedre. Og hvis man ikke gør, så har man trods alt en solid overgangsfigur, indtil man gør.

Og ift. D'Alberto gælder vel, at man fandt en solid overgangsfigur, som har niveau til at præstere stabilt ift. top 6, men som heller ikke er så god/dyr/krævende, at han ikke kan erstattes, hvis man finder noget, der er bedre. Og hvis man ikke gør, så har man trods alt en solid overgangsfigur, indtil man gør.
Ja, men den er svær at vurdere, synes jeg. I princippet synes jeg faktisk lige så godt at man kunne have valgt at fortsætte med Munksgaard og så give Lassen nogle chancer og se om han kunne gribe dem. Det er lidt en gåde, hvad der er sket med Munksgaard. Måske noget, som ikke er kommet ud offentligt? Men nu fandt man så en transferfri D'Alberto, som man så må lave en status på efter sæsonen. For ser man helt køligt på start-11'eren, så er det jo rigtigt nok at han ligner et af de svagere led. Vi må se, vi er ude i noget holdsport og der er absolut mulighed for forbedring flere steder på holdet uden at det absolut skal betyde at vi skal erstatte spillere.

Ja, men den er svær at vurdere, synes jeg. I princippet synes jeg faktisk lige så godt at man kunne have valgt at fortsætte med Munksgaard og så give Lassen nogle chancer og se om han kunne gribe dem. Det er lidt en gåde, hvad der er sket med Munksgaard. Måske noget, som ikke er kommet ud offentligt?

Jeg synes heller ikke, at Munksgaard har spillet sig af. Han gjorde det solidt i vores bronzesæson, hvor han nærmest fik fuld spilletid i de første 22-24 runder. Men da Diks kom på banen, og det var tydeligt, at han var et niveau over Munksgaard, så var Munksgaard lige pludselig ikke god nok i folks øjne. Men mit bud er, at de fleste Superliga-backs ville se utilstrækkelige ud, hvis de skal sammenlignes med Diks.

Jeg synes i hvert fald ikke på nogen måde, at hverken Lund eller D'Alberto i denne sæson har præsteret over det, man har set fra Munksgaard tidligere. Og her ville det, som du siger, havde givet bedst mening at bevare den kontinuitet med ham på backen og så i øvrigt give nogle indhop til Lassen. I hvert fald bedst mening set udefra.

Ift. om der er noget, som ikke er kommet ud offentligt, så menes jeg at have læst herinde eller på Twitter, at der vist havde været en episode med ham. Men ingen anelse om, hvad den i så fald gik ud på.

Udefra set kunne det dog godt bare ligne, at han og PO blev gjort til syndebukke for vores dårlige start og pinlige exit til Larne. David Nielsen var nødt til at vise handling, og det blev de 2 spillere, der mistede pladsen. Sammen med Jevtovic i øvrigt.

Og i forlængelse af dette kan jeg heller ikke se, hvorfor vi skulle bruge penge på Tobias Mølgaard. Han er best case marginalt bedre end Munksgaard og D'Alberto. Og i øvrigt næsten halvandet år ældre end Munksgaard. Så det ville da være spild af penge, med mindre man søger at få en yngre Lund-type ind, som kan agere 2-3. valg på samtlige pladser.

Jeg tænker umiddelbart, at planen er, at enten Hausner eller Bisseck skal videre til sommer, og vi så hiver TK op som en af de 3 gode, som du selv nævner. Så kan Lund og et talent fra ungdomsafdelingen agere 4. og 5. valg - af de sidstenævnte har både Jacob Andersen (04) og Daniel Jakobsen (03) fået U-landskampe inden for de seneste halvandet år. Dog var ingen af dem med på første træningslejr. Måske de er med på den kommende?

Jeg tænker vi erstatter en evt. midterforsvarsafgang. Vi har sagt goddag til Bisseck, men farvel til både Backman og Sanneh i sommers. Hvis vi så siger farvel til enten Bisseck, Tingager eller Hausner til sommer, så tænker jeg vi skal gå efter at erstatte ham 1:1. Der SKAL være 3 fuldgode spillere der, som i princippet kan spille 20 kampe i træk uden videre. Der er TK ikke til sommer. Spørgsmålet er om han kommer det uden at få chancen. Men altså 3 spillere til 2 pladser er ikke for meget, og så en yngre dygtig spiller + reserve. Hvis man erstatter en profil med en yngre, så skal han i hvert fald have bevist sig klar til det først, som Hausner. Hausner fik chancen da andre var skadede. TK har ikke fået den endnu. Men måske man kan give ham nogle kampe i foråret såfremt det passer ind. Men næppe.

Jeg vil mene, at man i de fleste tilfælde sagtens kan være 5. valg i midterforsvaret og 2. valg på en back. Det er sjældent, at vi får 3 skader i det centrale forsvar og samtidig har en back ud.

Ja da. Som Juelsgård har været det i årevis. Men man kan ikke være 2. valg på 2 forskellige backs på en gang. Det er for risky. For hvad hvis enten Kahl eller Alberto så blev skadet? Så havde forsvaret ingen 5.reserve (mindre problem) og venstrebacken 0 reserver = stort problem. Især fordi Alberto selv er manden man kan smide derover, foruden Lund, når altså Juelsgård er væk.

Og forestil dig så Lund blive skadet. Så har hverken Alberto eller Kahl nogen aflaster/reserve. Nej det ville være sindssygt risky.

Lad nu lige D'Alberto få en fair chance, før vi kræver en ny HB. Han gør det tilsyneladende bedre til træning end Munksgaard og selvom det var på en billig baggrund, så synes jeg også at han spillede fint i dag.

Jeg kræver i øvrigt ikke en ny højreback som sådan. Jeg snakkede med udgangspunkt i at Juelsgård ikke forlænges til sommer, og at Munksgaard måske er på vej ud. Og da vi har købt Kahl for 11 mio, og altså det andenstørste beløb i klubbens historie, så giver det mere mening at udfordre den transferfrie og ældre spiller på højre back. Især hvis vi ønsker at spille 3-5-2 på et tidspunkt.

Jeg har netop rost Alberto, yndet til tålmod, og bl.a. påpeget at Alberto spillede nær fuld tid i sæsonens sidste kampe. Af sæsonens sidste 6 kampe har han kun været udskiftet fra 15 minutter. Resten har været 100% spilletid til ham. Så altså det viser jo også, at det ikke er meningen at Lund skal spille. Alberto har blot været langsom om at komme i form, om at blive spillet ind, og om at vende sig til stilen i Aarhus etc. Jeg synes det var tydeligt at Bundu og han fandt ind i langt bedre spil med hinanden som kampene skred frem. Alberto FØR Bundu kom til var lidt noget rod.

Men i gårsdagens træningskamp fandt han flot sammen med Links også. Og det var godt at se, at han ikke kun kan med Bundu.
I øvrigt i en mere offensiv rolle med Links end den Munksgaard ofte havde bag Bundu, hvor Munksgaard nærmest eksklusivt kunne og skulle koncentrere sig om at forsvare.

Ja det lyder logisk nok, men nu har man altså valgt at hente ham for et halvt år siden, så jeg tror ikke vi skal forvente at der kommer til at ske noget med mindre man dømmer ham som ikke god nok - og det sker nok tidligst til sommer.

Altså man kan vel godt være tiltænkt at skulle kæmpe om pladsen med en anden i mange år? Det er jo ikke alle der købes med henblik på at spille hele tiden. Og ja efter et halvt år kan se typer som PO og Tingager havne på bænken hvis andre gør det bedre.
Munksgaard har ikke udviklet sig nok, og da slet ikke i det fremadrettede spil. Han er kørt ud på et sidespor, så tænker det er bedst for ham og AGF at finde en ny mand. Og forlængelsen af Lund synes jeg ikke skal ses som det der gør at vi ikke skal hente en ny højreback til at konkurrere med Alberto (erstatning for Munks). For Lund er også reserve for midterforsvaret og venstreback (spiller der foran Juelsgård tilmed, selvom han er højrebenet).
Så det kan selvfølgelig vente til sommer, hvor Juelsgård jo nok skifter eller stopper karrieren. Men Munksgaard anser jeg samtidig som færdig i AGF.

Jeg synes heller ikke, at Munksgaard har spillet sig af. Han gjorde det solidt i vores bronzesæson, hvor han nærmest fik fuld spilletid i de første 22-24 runder.

Jeg synes han udfyldte sin opgave fremragende bag Bundu. Og ja vi har Bundu igen nu, men vi står slet ikke ligeså lavt.
Munksgaard synes jeg var rigtig god til at blive hjemme og koncentrere sig om at lukke af. Men han har ikke den dynamik frem ad banen som vi kræver i AGF for tiden. Prøv at se de raids/løb Kahl laver i går... Der er hverken Munks eller Alberto tæt på. Alberto dog med bedre pasnings-og kombinationsspil.

Munks er stagneret. Trænger til at spille et nyt sted.

Jeg tænker vi erstatter en evt. midterforsvarsafgang. Vi har sagt goddag til Bisseck, men farvel til både Backman og Sanneh i sommers. Hvis vi så siger farvel til enten Bisseck, Tingager eller Hausner til sommer, så tænker jeg vi skal gå efter at erstatte ham 1:1. Der SKAL være 3 fuldgode spillere der, som i princippet kan spille 20 kampe i træk uden videre. Der er TK ikke til sommer. Spørgsmålet er om han kommer det uden at få chancen. Men altså 3 spillere til 2 pladser er ikke for meget, og så en yngre dygtig spiller + reserve. Hvis man erstatter en profil med en yngre, så skal han i hvert fald have bevist sig klar til det først, som Hausner. Hausner fik chancen da andre var skadede. TK har ikke fået den endnu. Men måske man kan give ham nogle kampe i foråret såfremt det passer ind. Men næppe.
Vi har vel i princippet sagt goddag til Bisseck, Lund og TK, og farvel til Sanneh og Backman i sommers. Jeg er ikke sikker på at et farvel til enten Hausner eller Bisseck nødvendigvis gør at SIB er specielt desperat efter at finde en erstatning, det kommer an på hvordan man ser Oliver Lund. Han har spillet en del centralt i sin karriere, og hvis TK er så stort et talent, som han er blevet udråbt til flere gange af talentafdelingen, (og i øvrigt også ser ud til, når han spiller), så er det måske meningen at han skal have lov til at træde et skridt frem i køen.

Last edited:
Jeg er også næsten overbevist om, at TK er forventet at tage det næste skridt op til 2./3. valg, når enten Hausner eller Bisseck forlader os. Hausner/Bisseck starter, og så er det den bedste af TK og Tingager, der får lov til at starte ved siden af.

Derudover har TK kontrakt til udgangen af 2026. En kontrakt, som i øvrigt blev skrevet for et halvt år siden. Han er en spiller, man tror rigtig meget på. Og som type- og staturmæssigt passer perfekt ind i den måde, David gerne vil spille. Tingager (1,99), Bisseck (1,94) og TK (1,98) stikker alle rigtig godt op i luften og er alligevel forholdsvist hurtige og adrætte. Og på den måde behøver man jo heller aldrig at gå på kompromis med taktikken, uanset hvem der spiller hvor, hvornår og sammen med hvem.

I øvrigt synes jeg, der er antydningen af en tendens i hvem, AGF TV laver særskilte interviews med på YouTube-kanalen. Det er spillere, der er inde i varmen, eller forventes at blive det snart. F.eks. fik Lunding flere interviews i vinteropstarten i 2019, inden han endte med at spille fast der. Og til sammenligning er hverken Munksgaard, Eskelinen, Juelsgaard eller Olsen blevet interviewet i meget længe eller fået synderligt meget skærmtid i de klip, der viser træningen. Og her var der altså et særskilt interview med TK for nyligt. Og med tanke på, hvordan SHC øjensynligt gerne vil micromanage kommunikationen i AGF, er det ikke utænkeligt, at AGF TV får at vide, hvem de helst skal fokusere på.

Folk er hurtig til at dømme Alberto ude selvom man stadig er villig til at give Links chancen her 2,5 år senere, hvor han stadig ikke har bevist at han har niveau til Superligaen. Alberto er en spiller i sin bedste fodboldalder, og så gør det ikke så meget at han ikke har samme vidersalgsværdi som en yngre model. Links videresalgsværdi er eksempelvis tæt på 0. Giv nu lige Alberto mere end et halvt år, hvoraf den første halvdel var meget rodet på et elendigt præsterende hold.

Folk er hurtig til at dømme Alberto ude selvom man stadig er villig til at give Links chancen her 2,5 år senere, hvor han stadig ikke har bevist at han har niveau til Superligaen. Alberto er en spiller i sin bedste fodboldalder, og så gør det ikke så meget at han ikke har samme vidersalgsværdi som en yngre model. Links videresalgsværdi er eksempelvis tæt på 0. Giv nu lige Alberto mere end et halvt år, hvoraf den første halvdel var meget rodet på et elendigt præsterende hold.

Jeg tror, du læser det, du gerne vil læse. Jeg har ikke rigtig set nogen, der har dømt ham ude. Tværtimod er vi ret tilfredse med ham som overgangsfigur, ligesom vi anerkender hans stigende formkurve.

Det, der til gengæld er konsensus om, er, at det er på hans plads, at det ville være mest logisk at forstærke sig ud fra flere parametre.

Måske det er mig, der husker forkert. Så kan du ikke finde de pågældende indlæg, der dømmer ham ude?

Ift. Links synes jeg da også, der virker til at være en konsensus om, at han enten skal have regelmæssig spilletid eller videre. For med de nuværende 20-30 minutters indhop finder vi i hvert fald aldrig ud af, om han kan begå sig. Til Links forsvar har han også af flere omgange vist, at han sagtens kan begå sig. F.eks. blev han af Eurosport på dette tidspunkt sidste forår kåret som en af ligaens 5 største profiler på daværende tidspunkt:

Ift. Links synes jeg da også, der virker til at være en konsensus om, at han enten skal have regelmæssig spilletid eller videre. For med de nuværende 20-30 minutters indhop finder vi i hvert fald aldrig ud af, om han kan begå sig. Til Links forsvar har han også af flere omgange vist, at han sagtens kan begå sig. F.eks. blev han af Eurosport på dette tidspunkt sidste forår kåret som en af ligaens 5 største profiler på daværende tidspunkt:
Han blev fremhævet af DN efter kampen i går - har lagt et link og citat i tråden med artikler omkring klubben. Måske det skal være her i foråret han slår til 🙏 Indimellem viser han fantastiske evner og andre gange virker det som om hovedet mangler - det er ikke nemt.

Måske det er mig, der husker forkert. Så kan du ikke finde de pågældende indlæg, der dømmer ham ude?
Nej, for jeg gider ikke trawle et halvt års tråde igennem. Det er dog min opfattelse. Det bliver ofte debatteret, synes jeg, at vi skal have opgraderet på højre back. Og der synes jeg bare det er en alt for tidlig diskussion at tage, da han ikke har haft nemme betingelser. Men jeg er da helt klart også af den opfattelse, at viser han ikke noget mere i foråret, så kan det være aktuelt med en opgradering. Og så er jeg slet ikke enig i, at man skal erstatte ham bare fordi man vil have en yngre model med mere videresalgspotentiale. Men det er en diskussion der ofte har været, og der har vi alle forskellige holdninger.

Ja, men den er svær at vurdere, synes jeg. I princippet synes jeg faktisk lige så godt at man kunne have valgt at fortsætte med Munksgaard og så give Lassen nogle chancer og se om han kunne gribe dem. Det er lidt en gåde, hvad der er sket med Munksgaard. Måske noget, som ikke er kommet ud offentligt? Men nu fandt man så en transferfri D'Alberto, som man så må lave en status på efter sæsonen. For ser man helt køligt på start-11'eren, så er det jo rigtigt nok at han ligner et af de svagere led. Vi må se, vi er ude i noget holdsport og der er absolut mulighed for forbedring flere steder på holdet uden at det absolut skal betyde at vi skal erstatte spillere.
Ja enig det er meget mystisk med Munks, at han skulle være blevet så ringe. Synes dog Alberto virker som en noget bedre løsning hvis vi vil være bedre på bolden. Munks så omvendt bedre til power. Men begge synes jeg mangler lidt fart, evner på ass og især bidrage med lidt mål også så hele ansvaret ikke ligger på 9 og kanter.

Alberto viser fremgang og håber han brager igennem i foråret, og kan blive fin løsning indtil vi får udviklet en ung super back a la højer vi fik som 23 årig eller Kahl.

Back