Jeg har ikke lyst til at være bekymret.
Enig

Og det skal slet ikke have så meget plads lige nu. Hvis det ser ud af h til mod Vejle, så har vi en ny situation. Nu er han her, og alle siger at han er fit. Hvorfor så virkelig gøre andet end at håbe at han kan gøre det godt? Man kan godt både håbe, og samtidig have bekymringer, det er klart. Jeg giver også mest plads til mit håb generelt, og da 100% her. Wilshere er en af mine personlige helte som Arsenal-mand siden før han kom på førsteholdet som ung knægt for the Gunners. Jeg har det med ham som jeg har det med Smith Rowe i Arsenal nu, og som med Albert Grønbæk i AGF. Bare hvor knægten altså spillede CL for holdet. Der mangler både Saka og Smith Rowe jo lidt endnu. (Grønbæk er klar, hah)
Men der er dog en ting: Du har spillet 34 A-landskampe for England. Og nu skal du så debutere i en sekundaliga mod det absolutte bundhold med måske 2500 tilskuere. Så er det naturligvis lidt som at skulle spille mod et hold i League 3. Men nej - for selvfølgelig står der 5000 aarhusianere på lægterne, der taktfast råber: Jack, Jack, Jack. Så skal motivationen nok indfinde sig!!
Han var vant til at spille for Bournemouth, der havde 12.000 tilskuere, og han siger i interviewet med Kasper Marker på Discovery+ "that doesnt bother me, and sometimes it's more intimate".... (Shh, ikke fortæl ham om Ceres Park)

Men altså 12.000 og mere intimt, det rimer jo i hvert fald på Superliga.
Bournemouths åbningskamp i år var mod West Brom
wich foran 9.254 tilskuere... (i øvrigt med Marcondes og Biling som målscore for Bournemouth)
Men man skal nok ikke ud i spørgsmål om "hvorfor kan Philip Billing og Marcondes komme på hold i Bournemouth når Wilshere ikke kan få forlænget"?
For der er mange faktorer i spil, og med garanti økonomiske også.
Bournemouth har
9.478 tilskuere i snit på hjemmebane denne sæson.
AGF har faktisk
11.069 tilskuere i snit på hjemmebane denne sæson.
Championship er en kæmpe liga, men man glemmer hurtigt at nogle hold slet ikke har så store fysiske forhold. Det er mere økonomisk
Og denne sæson er loftet for hjemmebanesnit hos de største hold omkring 26-27.000 og 20-21.000 i snit for de næste.
Men AGF er faktisk med højere hjemmebanesnit end:
Bournemouth: 9.478
Luton: 9.819
Peterborough: 10.171
Og under 1.000 fra hold som Preston, Blackpool og Hul med ca. 11.800-11.900