New posts

Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022

• Thread starter Thread starter 8000
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 150K
Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022
Så vidt jeg kan se så spillede han 17 kampe for Bournemouth i foråret. Han har vist været kontraktløs siden sommer. Jeg følger ikke rigtig med i engelsk fodbold så kan ikke sige noget om hvor godt han gjorde det. Spørgsmålet er hvor han står efter et halvt års pause?

Sådan en spiller skal på en 100% præstationsbetinget kontrakt - men mon ikke har har fået en pose kontanter også qua sign on fee...100.000 Euro´s??
Spørgsmålet er hvad han vil. Er det tilbage til fodbolden der er målet, så kan vi ikke betale ham noget i forhold til hvad han har været vant til og derfor bliver det “symbolsk”. Ellers skal de have brugt alle de penge han tjente tidligere og så er det panik.

Ifølge rygterne er det Reddongtons netværk som har banet vejen - måske en klar fordel. Forhåbentlig er han sulten efter at vise han kan spille fodbold og holde sig skadesfri.

Vi skal vel bare spille ham i form for Fck😡

Nu erfarer BT det også.

Bliver spændende at høre hvad tankerne med ham er. Antalsmæssigt giver det fint mening med en ekstra midtbanespiller. Vi kommer op på 6 spillere til 3 pladser. I den optimale trup skal vi i mine øjne gerne have minimum to spillere til hver position. Samtidig kan en ny CM skabe mere bredte på kanten også, da det evt. kan frigive MA og Albert dertil. Selvom jeg (og nok også klubben) helst ser dem på midten.

Back