New posts

Transfervindue Transfervindue vinter 2021/2022

• Thread starter Thread starter 8000
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 150K
På hans instagram-konto ser det ud til at han har trænet med i Arsenal de seneste par måneder. Godt at han ikke bare har selvtrænet.

Han har trænet i Arsenal siden oktober, søhelt unfit kan han ikke være. Men jeg har ingen forventninger. Måske han er udset til at dele spilletiden med MA som heller aldrig virker til at være 100%. Så må Brandhof og Grønbæk tage den anden plads og Duncan som reserve for NP.
Jeg følger et par forskellige Arsenal-medier (og podcasts), og efter sigende var det tæt på at han fik kontrakt hos Arsenal igen. Men hvor tæt det var ved vi ikke. Men at det overhovedet var på tale viser at han ikke er fodboldinvalid.

Jeg følger et par forskellige Arsenal-medier (og podcasts), og efter sigende var det tæt på at han fik kontrakt hos Arsenal igen. Men hvor tæt det var ved vi ikke. Men at det overhovedet var på tale viser at han ikke er fodboldinvalid.

Jeg faldt over det her interview med Arteta i december:

Han skulle nogle gange være bedste mand til træning og han har i følge Arteta niveau til Premier League. Kan han holde sig skadesfri er de her meldinger i hvert fald lovende.
"He is this type of character who adds special feeling to the club. He comes in every day with a smile on his face, trying to do his best.

"His talent is unquestionable. When you see him in training, I think you have had some players say he is the best in training. So he has that.

Quizzed over whether Wilshere is still good enough to play in the Premier League, having been released by Championship Bournemouth at the end of last season, Arteta was unequivocal.

Arteta said: "100 per cent, and if he has doubts I can tell him that."

Jeg faldt over det her interview med Arteta i december:
Det er da opløftende meldinger👍 Så kan det være han er selektiv og er gået efter den rigtige klub og liga, fremfor at tage et eventyr et eksotisk sted.

Han skal vel også være med til at forme de unge og vise dem hvordan den “rigtige” professionelle verden er. Det har været et mantra fra DN/JN at de skal have de rette input, for at vide hvad der kræves af dem i udlandet (hvis de skifter).

Kan se k artiklen at han også har taget træner-uddannelser og er ved at forberede sig på når karrieren er slut. Nu må han lige tage et par år i GF og føre os til toppen, så kan han tage over efter DN😉

Hvis Arteta ikke bare hjælper ham videre ved at rose ham, så er det en klasse signing. En af de bedste til træ ning i Arsenal, det kan blive rigtigt godt, selvom det nok kommer til at koste Grønbæk noget spilletid. Men Anderson og Wilshire på 8’eren mod Vejle ville da være interessant.
Det kan godt være det koster lidt spilletid på den korte bane for f.eks. Grønbæk, men det Wilshere kan give videre af erfaring fra aller højeste niveau, kan vise sig langt mere værdifuldt, end at Grønbæk SKAL spille.

Back