Transfervindue Sommer 2026
Hvorfor skulle FCM ikke kunne ringe til Dennis Bjerre? De ved da godt at det skjules bedre hvor det kommer fra, såfremt det breakes af Stiften.Jeg er helt på linje med, at Tipsblader (inklusiv Farzam) i høj grad lever af overskrifter og ofte rammer helt skævt på især AGF og de jyske klubber - inklusiv FCM.
Men husk nu lige, at historien jo blev breaket af Stiften.. Tror vi selv, at Steinlein har ringet Stiften op for at plante historien?
Jeg har da svært ved at forestille mig, at FCM skulle have smidt et så stort millionbeløb, uden spilleren har været med på idéen.
Vi byder da heller ik på spillere, som ik har udtrykt interesse i, at handlen skulle gå igennem?
Formålet, som baseret på læsning herinde helt klart virker, er jo at miskreditere TB såvel ovf. truppen som ovf. fansene, så der kan blive noget intern uro.
Jeg siger ikke, at TB ikke har forhandlet, men så er det jo fordi AGF har givet ham lov så man var klar til, at tage stilling til et bud.
Det der kan undre er, at AGF ikke på forhånd har sagt (det var jo i de sidste timer, ikke flere dage at forhandle i), …I skal over xx, ellers er der ingen grund til at I taler med spilleren.