Transfervindue Sommer 2026
Taget i betragtning af at FCM ikke måtte snakke med Bech før AGF havde sagt ja, tror jeg det er endnu en gang psykologisk krigsførsel fra FCM. Altså at de har lækket, at de angiveligt var enige med Bech, selvom de næppe havde snakket med ham. Og på hvilken planet skulle vi sige ja til 37,5 mio. fra vores direkte konkurrent på kanten til det vigtigste forår i 40 år.![]()
Medie: Tobias Bech var enig med FCM - AGF afviste 37,5 mio.
Tipsbladet skriver, at FC Midtjylland bød 37,5 millioner kroner for Tobias Bech. AGF sagde som bekendt nej tak.bold.dk
Hmm, Bech ville angiveligt gerne til FCM![]()
Men hvorfor så først byde på ham dagen før vinduet lukker? Og så med et bud som med garanti bliver afvist. Det er da 100% for at prøve at skabe uro internt i AGF.Jeg tror også de går meget velforberedte ind til alle transfervinduer, og Bech kunne godt være en del af planen i forholdt til de store salg til sommer.
Helt enig. Det er en af FCMs upassende strategier, hvor man lige skaber intern uro i en anden klub ved at pynte på sandheden.Taget i betragtning af at FCM ikke måtte snakke med Bech før AGF havde sagt ja, tror jeg det er endnu en gang psykologisk krigsførsel fra FCM. Altså at de har lækket, at de angiveligt var enige med Bech, selvom de næppe havde snakket med ham. Og på hvilken planet skulle vi sige ja til 37,5 mio. fra vores direkte konkurrent aftenen på kanten til det vigtigste forår i 40 år.
Hvad er kilden på sådan noget - han har ikke mere end 1 kilde, og det kunne meget nemt være en person hos FCM - Farzam kan helt risikofrit skrive vad han vil på Twitter, han er heller ikke uddannet journalist, så kildekritik er vigtig. Jeg har mere tillid til en AGF spiller end til ham i hvert fald, og det er meget hurtigt at kalde en AGF spiller for ulækker fordi Farzam spreder et helt udokumenteret rygte.100% seriøst.. han skriver det jo ikke for sjov.. uanset om ingen tror på ham her inde, så skriver han ikke det uden hans kilder er i orden
Det lød som om de afgav et indledende tilbud som blev afvist, og så et forbedret bud sent i vinduet. Jeg ved ikke om det var for at provokere, men det kan også være fordi ham argentineren glippede, og de er ved at forberede truppen til sommer.Men hvorfor så først byde på ham dagen før vinduet lukker? Og så med et bud som med garanti bliver afvist. Det er da 100% for at prøve at skabe uro internt i AGF.
Det lød som om de afgav et indledende tilbud som blev afvist, og så et forbedret bud sent i vinduet. Jeg ved ikke om det var for at provokere, men det kan også være fordi ham argentineren glippede, og de er ved at forberede truppen til sommer.
De gik jo efter ham argentineren, og det passer jo tidsmæssigt med, at da den handel glippede, så gik de efter Bech..Men hvorfor så først byde på ham dagen før vinduet lukker? Og så med et bud som med garanti bliver afvist. Det er da 100% for at prøve at skabe uro internt i AGF.
Begge bud blev afgivet mandag aften, ved jeg fra en kilde. Det her var noget FCM satte i værk de sidste otte-ni timer af vinduet.Det lød som om de afgav et indledende tilbud som blev afvist, og så et forbedret bud sent i vinduet. Jeg ved ikke om det var for at provokere, men det kan også være fordi ham argentineren glippede, og de er ved at forberede truppen til sommer.
Det er meget normalt, at klubben også indleder en dialog med spilleren, når man er i dialog med klubben. Især op til transfervinduets lukning.Hvis FCM reelt har henvendt sig til Tobias og hans agent uden om AGF, så skal AGF køre en sag mod FCM..
Jeg kalder en and på den.. Men hvis det forholder sig som Farzam erklærer, så har FCM pisset på gældende normer
Alle klubber henvender sig til spillernes bagland uden om klubberne. Det gør vi med garanti også. Sådan er gamet Hvis klubben rent faktisk lagde sag an, så ville vi fremstå som en tøsefornærmet klub fuld af småklubsmentalitet. Det skal jeg ikke bede om.Hvis FCM reelt har henvendt sig til Tobias og hans agent uden om AGF, så skal AGF køre en sag mod FCM..
Jeg kalder en and på den.. Men hvis det forholder sig som Farzam erklærer, så har FCM pisset på gældende normer
AGF har helt sikkert også været enige med Knudsen, inden de var enige med Kiel. Det er helt normalt i sådanne situationer. Det er to løbende spor, hvor begge skal gå hjem før det bliver til noget.Det, der undrer mig her, er at FCM tilsyneladende skulle have været enige med Bech, mens AGF siger nej til en handel. FCM bryder altså nogle ret klare regler, for jeg kan næppe forestille mig, at AGF vil give Bech lov til at forhandle vilkår med FCM, med mindre de var villige til at indgå en handel, og det er der intet, der tyder på i dette tilfælde.