Transfervindue Sommer 2024
Jeg vil hellere have Onugha fra VejleSpeaking of Hest - Ham der Fellaini han virker sgu da interessant, kunne man evt lokke ham til AGF?
Jeg vil hellere have Onugha fra VejleSpeaking of Hest - Ham der Fellaini han virker sgu da interessant, kunne man evt lokke ham til AGF?
Jeg tror med ret stor sikkerhed at vi kan rykke Halsgaard fra spillerne der er ekstra til vores 6 midtstopper, der er det snarere Akoto jeg vil rykke ned i stedet.
Jeg tror også han bliver den af de unge der er først i køen, omend han nok skal bruge 3-6 måneder til at lære at det hedder midtbyen og ikke indre by.Jeg tror med ret stor sikkerhed at vi kan rykke Halsgaard fra spillerne der er ekstra til vores 6 midtstopper, der er det snarere Akoto jeg vil rykke ned i stedet.
Han er både svag defensivt og offensivt og det er altså en skidt kombi når man skal spille wingback som kræver man både er oppe og nede. Han ville måske være fin som en standard back i en 4-back kæde hvor han ikke skal begge dele.Jeg tror med ret stor sikkerhed at vi kan rykke Halsgaard fra spillerne der er ekstra til vores 6 midtstopper, der er det snarere Akoto jeg vil rykke ned i stedet.
I bund og grund så bliver det en spændende sommerpause vi går ind i, for vi snakker jo alle om at der er for mange kernespillere der er ved at være for gamle, men samtidig så er der en del der er i start midt 20'erne.
Jeg gik fx ind og kiggede på Kahl, som jeg mener vi skal sælge. Hans output offensivt er på tre sæsoner 3 mål og 5 assist på 5051 minutter.
Men ser vi på Links. Han er nu 25. Han er på 5 mål og 11 minutter efter 6057 minutter. Det er dobbelt så meget på 1000 min ekstra. Men har har jo så også alderen med sig.
Min anke mod Kahl er egentlig at han for ofte ser svag ud defensivt.
Går næsten ud fra du mener Fuseini. Jeg har ikke set deres kampe men det er noget af et snit han holder sigSpeaking of Hest - Ham der Fellaini han virker sgu da interessant, kunne man evt lokke ham til AGF?

Proven goalscorer er naturligvis altid at foretrække - så ved man de kender vejen til målet. Det kan være langt sværere at forløse nogen som man tror har evnerne men mangler det sidste.German Onugkha vil VB nok gerne have lidt mønt for. Men han er blevet 27 år, så han vil slet ikke koste i nærheden af det samme som fx Gudjohnson (som jo så også rygtes til Belgien, mon ikke transferen der hedder 3-4 mio €).
Skulle Onughka koste 1 mio € - som aldrig vil komme ind igen i transfers - vil jeg mene, at det er en god handel. Proven goalscorer er altid godt.
Eller Norge, Holland, Slovakiet eller Tyskland. Det mener jeg er prøvet for længe og at det nu er nødvendigt at finde en der har bevist sig og bevist han kan fungere i en dansk klub.Jeg er helt med på snakken om Gudjohnsson, Onugha, Fusseini mm. De er virkelig gode og vi behøver en angriber med mere fart og gerne også teknik.
Men alternativet til at købe en af de tre eller en helt fjerde er, at vi selv går på hugst i markedet og finder den næste Onugha, Fusseini, Gudjohnsson etc.
Det må være muligt. Om han så kommer fra ligaer i Malaysia, Bulgarien, Afrika eller fra klubber som Hereford er egentlig underordnet.
Man skal selvfølgelig acceptere, at der med den tilgang vil være tilvænning og en reel risiko for at spilleren ikke slår igennem, men i så fald har han vel ikke kostet alverden og man kan gå videre til den næste.
Jeg er helt med på snakken om Gudjohnsson, Onugha, Fusseini mm. De er virkelig gode og vi behøver en angriber med mere fart og gerne også teknik.
Men alternativet til at købe en af de tre eller en helt fjerde er, at vi selv går på hugst i markedet og finder den næste Onugha, Fusseini, Gudjohnsson etc.
Det må være muligt. Om han så kommer fra ligaer i Malaysia, Bulgarien, Afrika eller fra klubber som Hereford er egentlig underordnet.
Man skal selvfølgelig acceptere, at der med den tilgang vil være tilvænning og en reel risiko for at spilleren ikke slår igennem, men i så fald har han vel ikke kostet alverden og man kan gå videre til den næste.
Han har før virket spændende og er endt lidt ude i kulden. Der gik vist allerede rygter i vinters om, at de overvejede et salg for at gøre plads til en anden. Måske han vil være billig.Kunne man evt. gå efter at leje Mikkel Kaufmann. Han har fysik og fart. Evt. med en købsoption. Han spiller ikke meget i Union Berlin, men vil helt sikkert kunne komme tilbage til 2. Bundesliga.
Men det ville godt nok være dumt af Vejle at sælge ham til den pris. Men ok, han har kun et år tilbage af kontrakten, så måske vil de kunne fristes. Lige nu er han dog brandvarm og derfor sikkert prissat derefter.Skulle Onughka koste 1 mio € - som aldrig vil komme ind igen i transfers - vil jeg mene, at det er en god handel. Proven goalscorer er altid godt.
| Nathan Trott | 2024-06-30 |
| Raúl Albentosa | 2024-06-30 |
| Stefan Velkov | 2024-06-30 |
| David Čolina | 2024-06-30 |
| Andreas Tomaselli | 2024-06-30 |
| Gustav Granath | 2024-06-30 |
| Azer Busuladzic | 2024-06-30 |
| Hans Høllsberg | 2024-06-30 |
| Tyrese Francois | 2024-06-30 |
| Anders K. Jacobsen | 2024-06-30 |
| Dimitris Emmanouilidis | 2024-06-30 |
| Thomas Gundelund | 2025-06-30 |
| Denis Kolinger | 2025-06-30 |
| Miiko Albornoz | 2025-06-30 |
| Kristian Kirkegaard | 2025-06-30 |
| Ebenezer Ofori | 2025-06-30 |
| Hamza Barry | 2025-06-30 |
| Andreas Bredahl | 2025-06-30 |
| German Onugkha | 2025-06-30 |
| Jasin Assehnoun | 2025-06-30 |
| Yeni N'Gbakoto | 2025-06-30 |
| Hans Christian Bernat | 2024-06-30 |
| Magnus Nielsen | 2024-06-30 |
| Filip Helander | 2024-06-30 |
| Troels Kløve | 2024-06-30 |
| Tom Trybull | 2024-06-30 |
| Bashkim Kadrii | 2024-06-30 |
| Bjørn Paulsen | 2025-06-30 |
| Nicholas Mickelson | 2025-06-30 |
| Mihajlo Ivančević | 2025-06-30 |
| Tobias Slotsager | 2025-06-30 |
| Franco Tongya | 2025-06-30 |
| Alasana Manneh | 2025-06-30 |
| Max Fenger | 2025-06-30 |
Vedholdende rygter fra Odense vil vide, at OB har udstyret en række spillere med kontrakter indeholdende nedrykningsklausuler, hvor spillerne kvit og frit kan skifte i tilfælde af nedrykning. Der er ikke mange, der får mig til at hæve øjenbrynene hos OB, men Rami Al Hajj kan måske være interessant. Det siger nok mere om OB's tilstand end spillerens egentlige kvaliteter.Hos OB hedder listen med spillere, med udløb indenfor det næste år, således ud:
Hans Christian Bernat 2024-06-30 Magnus Nielsen 2024-06-30 Filip Helander 2024-06-30 Troels Kløve 2024-06-30 Tom Trybull 2024-06-30 Bashkim Kadrii 2024-06-30 Bjørn Paulsen 2025-06-30 Nicholas Mickelson 2025-06-30 Mihajlo Ivančević 2025-06-30 Tobias Slotsager 2025-06-30 Franco Tongya 2025-06-30 Alasana Manneh 2025-06-30 Max Fenger 2025-06-30
Men det kræver at de holder op med at skifte 4/5 af et hold i hvert sommervindue.OB er fucked ved en nedrykning. Som du også skriver nævner rigtig mange medier + fanmedier at næsen alle indkøb sidste 1-2 år har en nedrykningsklausul. Det har vi sikkert også, da mange gerne vil have den kattelem i deres kontrakt, og man i OB nok har tænkt "jaja, det kan vi da godt, vi rykker ikke ud".
Flere rygter går endda på at flere af de udenlandske spillere ikke rigtig træner med, da de nok ved hvor piben peger hen, og dermed ikke vil risikere at blive skader når vinduet åbner her snart.
Dog er det omvendt nok meget fint at få luget godt ud i disse spillere uanset og så bygge op i 1. Div med flere af deres U spillere + danske "profiler".
De skal nok komme tilbage med det samme, og kan måske endda få bygget noget mere robust op.
Flere rygter går endda på at flere af de udenlandske spillere ikke rigtig træner med, da de nok ved hvor piben peger hen, og dermed ikke vil risikere at blive skader når vinduet åbner her snart.