Transfervindue Sommer 2024
"Du får mål og succes du får max fenger når du vil" - der er vel allerede tale om en form for udødelig klassikerMax Fenger kunne også være spændende i en AGF trøje - ikke som primær angriber, men som kant eller hængende angriber. God fysik og godt antrit.
"Du får mål og succes du får max fenger når du vil" - der er vel allerede tale om en form for udødelig klassiker
Slotsager vil der være kamp om. Så kan OB nok få "markedsprisen" uanset nedrykning.Mest interessante OB-spiller, altså den anden form for spiller, må være Slotsager og ham kan de sikkert også få en god pris for til Belgien eller måske Brøndby eller lignende, men med et år tilbage af kontrakten, formentlig manglende interesse for at forlænge den i den i den nuværende situation og som nedrykker må prisen falde en del, så det kan også koste dem en hel del millioner.
Han kan umuligt overleve en nedrykning, men de skal nok også bruge lejligheden til en større gennemgang af hvordan det hele er sat op. Hvis Thorborg selv sidder og træffer sportslige beslutninger i det der udvalg skal han nok trække sig. Hvis det betyder at han så heller ikke vil støtte økonomisk kan det stadig være det ville være bedre for OB.OB's vigtigste transfer bliver at komme af med hipster-skovhuggeren Wesstrøm. Formentlig den ringeste sportsdirektør ligaen har set nogensinde (og vi véd, det siger en del).
Man kan selvfølgelig sige at de får markedsprisen, men jeg vil nu stadig forvente at den er lidt lavere end ellers fordi buddene må starte lidt lavere. Det største problem er selvfølgelig nok at der vil være et år tilbage af kontrakten og det er ikke i førstedivision man kan vise ham frem og stadig score en høj pris til vinter. Med faldskærmspenge osv kan OB sige at de ikke er tvungne til at sælge, men interesserede købere ved jo godt at det er de lidt alligevel. De skal nok få en god pris, jeg tror bare der skal skæres en del af toppen og at de måske skal satse meget på videresalgsprocenterne.Slotsager vil der være kamp om. Så kan OB nok få "markedsprisen" uanset nedrykning.
Er det ikke kun em enkelt gang de har ramt top6 det seneste aarti¿Tror mange af de her "mellemklubber" inkl os selv har nedrykningsklausuler i aftalerne. Især med udelandske spillere. Tror OB inden sæsonstart var overbevist om top 6, og ihvertfald at nedrykning var umuligt. Med alle de mange navne de har købt, kan det give det en stort økonomisk bét. Dog tror jeg for det langsigtede OB projekt en nedrykning kan være sund til at for alvor at få luget ud.
Men han er sgu da lige så ligeglad som alle de spillere han har hentet ind - han får efter sigende både procenter når han køber og sælger spillere, og mon ikke han også har en aftale om et gyldent håndtryk. Så uanset om han bliver i OB eller bliver fyret, kommer han til at smile skælmskt i gubbeskægget - Thorborg virker ikke som den hurtigste knallert på havnen når det gælder OB.Er det ikke kun em enkelt gang de har ramt top6 det seneste aarti¿
Det er vel en offentlig hemmilighed at ham svenskeren med skaegget er gone naar saesonen er ovre.
Det er nok meget sundt at de faar grundigt ud, men det tog jo os selv 3 nedrykninger foer vi for alvor kom igennem en nuldstilling.
Jeg kender ikke OB nok til at vide hvem som kunne vaere relevante for os. Jeg vil dog vaere betaenkelig ved spillere som umiddelbart melder ud de ikke skal en tur i 1.div inden det er en realitet.
De har nogle gode ungdomsafdelinger - måske det ville være relevant for dem at nulstille noget hårdere end vi gjorde og bygge op med ungdommen. Man risikerer selvfølgelig at det ikke bliver oprykning i et snuptag men man får trimmet både truppen og organisationen til noget mere langsigtet (ejeren kan snildt finansiere et ekstra år, hvis han ønsker det).Det er nok meget sundt at de faar grundigt ud, men det tog jo os selv 3 nedrykninger foer vi for alvor kom igennem en nuldstilling.
ksdh.dk
Lugter det ikke af et farvel til Bailey?
![]()
Rösler: - Valgte Hansen på grund af usikkerhed om Baileys situation
Uwe Rösler fortalte efter dagens kamp mod SIF, at Jesper Hansen var blevet foretrukket til startelleveren grundet usikkerhed om Peacock-Farrells fremtid.ksdh.dk
Jo det kan det godt.
Umiddelbart gør det mig ikke det store. Tror han vil være dyr i forhold til hvor stor en opgradering det er i mine øjne.
De sidste par kampe har i hvert fald skabt fornyet tvivl om, hvorvidt det er ham vi skal satse på. Personligt så jeg gerne at vi satte ambitionsniveauet højere og fik en top 3 målmand i ligaen.Jo det kan det godt.
Umiddelbart gør det mig ikke det store. Tror han vil være dyr i forhold til hvor stor en opgradering det er i mine øjne.
De sidste par kampe har i hvert fald skabt fornyet tvivl om, hvorvidt det er ham vi skal satse på. Personligt så jeg gerne at vi satte ambitionsniveauet højere og fik en top 3 målmand i ligaen.