Nyheder om andre klubber
aight
Well-known member
Det er helt sikkert de laver nogle risikable investeringer hvis det ikke lykkedes. Mon ikke de har lært noget fra Ankersens tid alligevel. Smartodds bliver stadig brugt så helt væk fra Ankersens strategi er de vel heller ikke, selvom de seneste transfers ser ustruktureret ud. (Men hvem havde troet Sisto ville gå Mai-Manniche-crazy?).Jeg ser sådan på det, at humlebien øger sin vægt i disse dage ved at suge en masse nektar til sig. De ekstra kalorier skal få den op i de højere luftlag igen, og måske lykkes det. Men to år i streg, hvor de misser millioner fra gruppespil eller spillersalg, og så tror jeg humlebien styrter ned og laver et krater i heden, hvorfra den aldrig kommer op igen.
Jeg er ikke nervøs for at FCM stikker af igen, dertil har vi altså godt gang i noget i vores klub. Både sportsligt og kommercielt. Vi bør/skal kunne indhente dem i en overskuelig fremtid.
Jeg ELSKER NTSC-PAL referencen!Jeg deler opfattelsen af, at FCM har famlet lidt i blinde siden Ankersens exit. Hvor transfers før virkede velunderbyggede, får jeg nu indtryk af, at man bare virkelig godt kan lide nyt legetøj, så det pænt emballerede produkt hiver man uden videre ned fra udenlandske hylder, hvorefter man ved hjemkost opdager, at man sørme står med en NTSC-version af det nye Mario, mens man selv bor i et PAL-land
Jeg tror, de er færdige. Jeg ser ingen tegn på ændring.