Jeg tænker godt vi kunne lange de kr. 26 mio. over disken men er ikke sikker på vi har helt lyst endnu.
Det næste er naturligvis lønnen, der som du skriver sikkert er en høj en af slagsen. Jeg tvivler dog på at de sådan virkelig sprænger rammerne for Superligaen men formentlig for dem selv. Der tror jeg som sådan godt vi kunne være med og igen er spørgsmålet om vi har lyst.
Der var rygter om at en del af pakken var noget i Miami om 1,5 år - den del kan vi ikke være med på og jeg ved da heller ikke hvordan man skriver det ind i en kontrakt

Det kan selvfølgelig også være, at de har lovet han efter karrieren skal være en del af teamet derovre....
Nå men det var egentlig bare prisen jeg var overrasket over. Der blev også nævnt et par andre spillere i en af artiklerne om Ingvartsen, hvor deres priser heller ikke lød skræmmende men kan ikke lige huske hvem.
Og apropos løn så har Fcm stået på tæer (hvad det så end betyder) for at matche deres nye forsvarsgenerals tidligere løn på kr 8-9 mio. om året. Så de er nok deroppe ad. Dvs. 25-30 mio. for spilleren og så en stor lønpose - der er midler nok på heden i øjeblikket.