Nyheder om andre klubber
Jeg har for det meste været ret ligeglad med Fischers kommentarer som jeg mest har syntes har udstillet ham selv, men til gengæld har jeg været irriteret over hans opførsel på banen. Det er selvfølgelig for meget at råbe at nogen skal slåes ihjel, men det er jo heller ikke kun det Bjerres kommentar handler om og som jeg synes er en lidt latterlig moraliseren. For det første har de mange på lægterne ikke nogen anden platform overfor spilleren der omvendt har alle medierne - det er ikke det ulige forhold han beskriver - for det andet må det gå begge veje hvis han synes den slags gør Superligaen sjovere og for det tredje har han intet forstået om de følelser han snakker om hvis han mener fansene straks må glemme alt og synes det er synd for Fischer. Jeg tror også han tager fejl hvis han mener det Fischer lige står og mangler et kærlighed fra AGF’s fans. Fischer har gjort hvad han kunne for at provokere og så følger der lidt harmløse kommentarer med ud af døren.Ja, rigtig fin pointe- jeg synes også "slå ihjel" er for meget af det gode. Fischer gav kulør til ligaen, uden tvivl.
Men Bjerre tager den ét skridt for langt med "Generelt savner jeg en forståelse fra nogle fodboldfans af, at de er rigtig mange mod én." Når jeg sidder her, i min stue og kloger mig på et debatforum, uden for sæsonen, så kan jeg sagtens både indse og forstå dét. Men når det hele koger (over) og Fischer lige har scoret sejrsmålet for FCK på Ceres Park? Dér kan du ikke bede mig vise forståelse. Du kan ikke engang bede mig tale pænt. Især ikke når han så provokerer tilbage - selvom det er fint nok at han gør det, så kan ingen forvente, at jeg reagere pænt på det... fodbold er netop følelser, derfor kan man heller ikke forvente andet end følelsesmæssig reaktion.