Ny Ceres Park
Det kan da også noget hehe.Når nu vi er i Jylland, får de nok den idé, at plastre det hele til med troldtekt plader![]()
Ja, og fedt der bliver arbejdet med den slags detaljer. På den måde kan man godt se, at det ikke bare er et discount-projekt.På instagram deler Stadionkontoen nogle fine klip, hvor de tester lys op ad søjlerne.
Det kommer ærligt talt til at se ret fedt ud, når det er hele vejen rundt.
View attachment 5342
Det er næsten for meget for mig, men lige nu giver de den ekstraordinært meget pedal med det nye stadion. På webcam'et kan man se, at den sidste og 5. etage på hovedtribunen nu er ved at tage sin endelige form. Men som om det ikke var nok, så er der allerede nu kommet glasfacade på bagsiden af tribunen, og så blev jeg ellers en hel del klogere af at dykke ned i kommentarerne på den her post på Instagram:
Jeg anede ikke, at der i to af hjørnerne på stadion kommer porte i fem meters højde, hvor spillerbusserne skal køre ind op til kampene. Sygt. Man kan lige ane et afbræk i trælamellerne, der hvor porten kan gå op på det sidste billede og helt ude til venstre på billedet. Hvor er det en vild feature ift. det lort, vi lige har revet ned!
Det er næsten for meget for mig, men lige nu giver de den ekstraordinært meget pedal med det nye stadion. På webcam'et kan man se, at den sidste og 5. etage på hovedtribunen nu er ved at tage sin endelige form. Men som om det ikke var nok, så er der allerede nu kommet glasfacade på bagsiden af tribunen, og så blev jeg ellers en hel del klogere af at dykke ned i kommentarerne på den her post på Instagram:
Jeg anede ikke, at der i to af hjørnerne på stadion kommer porte i fem meters højde, hvor spillerbusserne skal køre ind op til kampene. Sygt. Man kan lige ane et afbræk i trælamellerne, der hvor porten kan gå op på det sidste billede og helt ude til venstre på billedet. Hvor er det en vild feature ift. det lort, vi lige har revet ned!
Det gør så sindssygt meget at de er ved at montere facade ! Det ser mere lukket ud end jeg havde forestillet mig.
Det ser fedt ud og en kæmpe detalje ift at man kommer til at kunne kører spillerbussen ind på selve stadion.Ja helt vildt.
Der kommer vel glasvæg op i noget, der ligner 4 meter og først lameller derefter.
Der kommer til at være fint læ inde i concoursen.
Hvordan foregår det konkret, de kører jo nok ikke ind på banen - de kan parkere der under tribunen og så er der en sideindgang?
Det er måske dumt når modstanderne vil parkere bussen imod os?Hvordan foregår det konkret, de kører jo nok ikke ind på banen - de kan parkere der under tribunen og så er der en sideindgang?
Det er vel OK hvis de straks bliver sendt ud på et sidesporDet er måske dumt når modstanderne vil parkere bussen imod os?![]()
Så har jeg været oppe og tørre linsen af. Skulle det være en anden gangView attachment 5418
Hvem kravler lige op på arenaen og tørrer linsen af, så jeg kan få mit daglige fix?![]()