Ny Ceres Park
Jeg tænkte også over forleden at hvis de kører timelapse kameraet helt til slut bliver der nok mange måneder hen mod åbningen, hvor man ikke kan se nogen ændringer udefra. Så må vi sætte vores lid til instagram kontoen til at holde os opdateret på det der sker inde bag mureneDet går satme stærkt med den hovedtribune. Det bliver rigtig fedt når de øvrige tribuner kommer op så stadion bliver lukket. Så kan man virkelig begynde at se det endelige resultat. Jeg synes stadig at 18 måneder er lang tid endnu.
Du kan følge med i at græsset gror. Helt nede på baneniveau.Jeg tænkte også over forleden at hvis de kører timelapse kameraet helt til slut bliver der nok mange måneder hen mod åbningen, hvor man ikke kan se nogen ændringer udefra. Så må vi sætte vores lid til instagram kontoen til at holde os opdateret på det der sker inde bag murene![]()
You should have been here today - Temu Park Vejlby is the best place to be on a hot sunny sunday.I'm looking forward to my first trip to see AGF live. I'll make sure it happens when the new stadium is built, haha.![]()
Det er Enas forslag til VIP bokseneEr det et stillads vi ser på billedet af stadion her til morgen, eller er det den første del af en tagkonstruktion?
View attachment 5445
Jeg har tænkt det samme, men det passer vel meget godt med hældningen, og så er det jo planen, at de første stålspær til tagkonstruktionen skal være på plads indenfor de næste to måneder.Er det et stillads vi ser på billedet af stadion her til morgen, eller er det den første del af en tagkonstruktion?
View attachment 5445
Det ligner en byggepladsafdækning, måske så elevatorgruben ikke bliver fyldt med vand, det har der jo været lidt af på det sidste.Er det et stillads vi ser på billedet af stadion her til morgen, eller er det den første del af en tagkonstruktion?
View attachment 5445
Det er aldrig dumt at høre et bud fra en, der har bare en anelse forstand på det emne, man diskutererDet ligner en byggepladsafdækning, måske så elevatorgruben ikke bliver fyldt med vand, det har der jo været lidt af på det sidste.

Ja de betonelementer vi kan se på den kommende D tribune, som er hejst op, er bagsiden/bagvæggen af boderne, toiletter, depotrum osv.Men forstår I det sådan, at området vi kan se lige foran de nyeste betonelementer med døre, er concoursen? Er det toiletter og opgange til tribunen, som nu bliver indrammet? Nogle af de næste elementer vil så udgøre boder osv.