Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Nu har jeg ikke hørt den podcast og hans præcise formulering, men du må utvivlsomt have ret i din tolkning. Andet vil ikke nogen mening.Det lyder alligevel helt vildt at der i snit er 48% der ikke dukker op. Det kan da ikke passe. Så skal der jo være halvtomt på Øvre C til hver kamp. Eller er det bare 48% der har prøvet ikke at dukke op til mindst 1 kamp set over hele efteråret. Det lyder mere plausibelt og på ingen måde overraskende at det går ud over antal fremmødte, når nu klubben hellere vil have et tomt sæde, med mindre det betales to gange. Det er jo et aktivt valg fra deres grådige side, der promoverer tomme sæder. Blev det spørgsmål stillet?
Hvorfor vil i hellere have et tomt betalt sæde, hvis ikke der betales dobbelt? Det har jeg forsøgt at få svar på mange gange, men de kan aldrig svare, eller de fremstammer noget med at man heller ikke kan låne sit sæsonkort ud til Djurs Sommerland.
Og jeg er så pissetræt af ham Munkholms moralisering. Jeg har købt et produkt. Det dyreste af slagsen i sin kategori. Skal jeg skamme mig over ikke at udnytte det?
Jeg frigiver altid pladsen, hvis jeg ikke kan nå kampen. Pladsen bliver nogle gange frigivet meget sent. Mon jeg så alligevel tæller med i hans statistik?
Jeg kunne dog stort set altid have foræret den væk på kampdagen. For min bror sidder ved siden af, og han har masser af kammerater og kollegaer, der gerne ville have taget min plads.
Min bror har i øvrigt aldrig nogensinde oplevet, at nogen har købt min plads, når jeg har frigivet den. Men hvor mange enlige pladser bliver der mon solgt på kampdagen?
Det kunne være sjovt med en protestaktiion, hvor alle sæsonkortholdere udeblev fra en kamp uden at frigive pladserne. Efter kampen skulle de så sende en mail til direktør Nielsen med teksten. "Jeg kunne desværre ikke komme. Min fætter ville gerne have set kampen. Han er altid både sulten og tørstig, men jeg turde ikke låne ham mit kort af frygt for konsekvenserne."