New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 204K
Kooij bliver svær at smide. Jeg tror sagtens, han kan vinde i morgen.

Mads hygger sig rigtig 👇🏻😁

Det er klasse det der 😁 😁

Fik lige set slutningen af etapen - blev forstyrret på de sidste 30 km. i dag.

Hold op Lidl-Trek have styr på det og vidste hvad de skulle. Sikke nogle holdkammerater som bare sørger for at holde sammen på det. De lignede også nogen som var rigtig gode til radio-kommunikation undervejs og hele tiden sørgede for at holde hinanden opdaterede.

Kooij bliver svær at smide. Jeg tror sagtens, han kan vinde i morgen.

Mads hygger sig rigtig 👇🏻😁

Han er muligvis min favorit danske sportsudøver nogensinde. Vanvittigt vindermentalitet men samtidig helt nede på jorden. Og oprigtigt glad på andres vegne når de vinder (han var tydeligvis ellevild da Egholm vandt DM i enkeltstart) - eller løfter dem op når det går skidt (hans hype af Norsgaard, da han hang med klarinetten på Movistar var i særklasse).

Bliver sgu et tab for dansk cykling når han stiller cyklen i garagen.

Det blev bette Olav, der vandt. Mads var fremme, men han trak sig lidt i den meget kaotiske spurt. Nu gælder det grønt. Jeg havde faktisk udelukket det stille og roligt, men der er bestemt gode muligheder nu.
Dagen i dag var i hvert fald perfekt. Minimalt tab ift. Philipsen og Girmay, som ligner de to eneste konkurrenter. Et par sprinterdage mere som i dag og den er hans.

Det bliver spændende i dag, selvom det stinker af en Pogacar sejr.

Eksperterne frygter, at Vingegaard havner i en UAE sandwich. Hvis Vingegaard bliver isoleret med Pogacar og Del Toro, så ville jeg så sportsdirektør råde ham til at følge Pogacar og lade Del Toro køre. Så den frygt deler jeg slet ikke.

Vingegaard kører for at vinde touren, ikke for at blive nummer to. Det er Pogacar, han skal slå. Hvis Del Toro kører solo og havner i trøjen, er det et mindst ligeså stort problem for Pogacar. Han vil nok næppe give touren væk, og det passer heller ikke rigtigt ind i hans uskyldige image at stjæle den fra sin holdkammerat. Så jeg tror ikke engang, det er et scenarie, UAE arbejder med. De kører for, at Del Toro skal slutte så højt som muligt efter Pogacar.

Jeg ville desuden råde Vingegaard til at køre defensivt og ikke gå ud over sin egen grænse. Det er fint, hvis han taber 20-25 sekunder til Pogacar og kommer ind som nummer to. Men det er problematisk, hvis han forsøger at følge Pogacar, går kold undervejs og taber mere tid.

Missionen for Vingegaard må være at holde Pogacar så meget inden for rækkevidde, at han stadig har muligheden for at vinde touren på en enkelt exceptionel dag i alperne.

Eksperterne frygter, at Vingegaard havner i en UAE sandwich. Hvis Vingegaard bliver isoleret med Pogacar og Del Toro, så ville jeg så sportsdirektør råde ham til at følge Pogacar og lade Del Toro køre. Så den frygt deler jeg slet ikke.

Vingegaard kører for at vinde touren, ikke for at blive nummer to. Det er Pogacar, han skal slå. Hvis Del Toro kører solo og havner i trøjen, er det et mindst ligeså stort problem for Pogacar. Han vil nok næppe give touren væk, og det passer heller ikke rigtigt ind i hans uskyldige image at stjæle den fra sin holdkammerat. Så jeg tror ikke engang, det er et scenarie, UAE arbejder med. De kører for, at Del Toro skal slutte så højt som muligt efter Pogacar.

Jeg ville desuden råde Vingegaard til at køre defensivt og ikke gå ud over sin egen grænse. Det er fint, hvis han taber 20-25 sekunder til Pogacar og kommer ind som nummer to. Men det er problematisk, hvis han forsøger at følge Pogacar, går kold undervejs og taber mere tid.

Missionen for Vingegaard må være at holde Pogacar så meget inden for rækkevidde, at han stadig har muligheden for at vinde touren på en enkelt exceptionel dag i alperne.

Meget enig.. Eneste senarie jeg kan se hvor Del Toro vinder i dag, er vis han kører på de sidste 3-4 kilometer, og så er skaden trods alt begrænset. Derudover så er Seixas og msåke Lipowich der nok også, så det er ikke bare Vingegaard.. Men jeg tror ikke han sidder der, men at Pogacar har 30 sekunder på toppen, 1 minut i bunden, og 1,30 i mål.. ish

Meget enig.. Eneste senarie jeg kan se hvor Del Toro vinder i dag, er vis han kører på de sidste 3-4 kilometer, og så er skaden trods alt begrænset. Derudover så er Seixas og msåke Lipowich der nok også, så det er ikke bare Vingegaard.. Men jeg tror ikke han sidder der, men at Pogacar har 30 sekunder på toppen, 1 minut i bunden, og 1,30 i mål.. ish

Hvis du har ret, så er touren jo afgjort i dag. Men så kan vi jo også komme i gang med at diskutere, hvor meget Pogacar snyder igen ;-) Jeg krydser fingre for, at det bliver mere lige.

Pogi kører solo, Del Toro sidder på Jonas, eller hvem det nu bliver, og slår hullet til sidst for sekunder plus bonus.

Der er slet ingen grund til at bruge IDT offensivt. 🙂

Jeg kommer til at holde skarpt øje med Remco i dag. Jeg tror, han har et podie i sig.

Din mor 😘

Han skal nok komme tilbavs. Jeg så ikke, hvad der skete.

I øvrigt postede jeg det indlæg for en time siden, men siden må have været nede. Timing, timing, timing 😉

Nej, nej, det er et helt reelt spørgsmål.

Hvis du ser Pogacar og Evenepoel på podiet, hvem ser du så som den tredje? For du er meget begejstre for Del Toro.

Nej, nej, det er et helt reelt spørgsmål.

Hvis du ser Pogacar og Evenepoel på podiet, hvem ser du så som den tredje? For du er meget begejstre for Del Toro.
Undskyld, også til mor, jeg troede, vi havde lidt banter. Tak for ikke at tage det ilde op,

Du har ret. Jeg er ikke sikker på, at Del Toro er så god i de højeste bjerge, og samtidig har jeg en stor tro på Remco. Han ser bare mærket ud.

Og endelig er jeg slet ikke sikker på, at det er Jonas, der er næstbedst. Det er det gode ved denne Tour. Der bør være kamp om podiet.

Jeg kan selvfølgelig tage helt fejl. Det sker trods alt dagligt. 👍🏻😁

Back