Cykling
I en omskiftelig verden er det rart at det er ting der ikke ændre sig. Tillykke med 2. pladsen til Jonas.
Ja den kommer ikke i fare. Men også lidt trist at alt spænding er forbi inden første uge er slut.
I en omskiftelig verden er det rart at det er ting der ikke ændre sig. Tillykke med 2. pladsen til Jonas.
Til gengæld behøver jeg ikke se så meget Tour de France i resten af løbet og kan bruge tiden på noget bedreJa den kommer ikke i fare. Men også lidt trist at alt spænding er forbi inden første uge er slut.
Kampen om podiet er pivåben. Det samme er kampen om den grønne. Vi skal også nok få en dansk etapesejr eller to mere. Skjelmose er flyvende! Keep the faith.Ja den kommer ikke i fare. Men også lidt trist at alt spænding er forbi inden første uge er slut.
Meget enig.. Eneste senarie jeg kan se hvor Del Toro vinder i dag, er vis han kører på de sidste 3-4 kilometer, og så er skaden trods alt begrænset. Derudover så er Seixas og msåke Lipowich der nok også, så det er ikke bare Vingegaard.. Men jeg tror ikke han sidder der, men at Pogacar har 30 sekunder på toppen, 1 minut i bunden, og 1,30 i mål.. ish
Kampen om podiet er pivåben. Det samme er kampen om den grønne. Vi skal også nok få en dansk etapesejr eller to mere. Skjelmose er flyvende! Keep the faith.
@Martinstranger
Kampen om podiet er pivåben. Det samme er kampen om den grønne. Vi skal også nok få en dansk etapesejr eller to mere. Skjelmose er flyvende! Keep the faith.
@Martinstranger
Alright. Jeg synes, bjergetaperne er næsten lige så kedelige som sprinteretaperne, og som sagt tror jeg, Jonas skal kæmpe hårdt for sin andenplads i år. Det bliver seværdigt cykelløb.Sorry men det bliver nej tak.
Lige nu ligner det en sikker nr. 1 og nr. 2 men treide pladser er bare ikke så spændende og slet ikke når der går taktik i diverse ting. Måske der kommer en Dansk etapesejr men det er nok udvalgte etaper og man ikke behøver følge med alle dage.
Måske når de skal over 2.000 meters højde og vi er kommet langt hen i løbet men jeg tænker ikke det gør en forskel.
Halleluja...med mindre regnen kommer, så er tour de F på lavblus. Hej danske sommerTillykke til Tadej. Touren er slut. Gider ikke at være naiv i år. Han vinder med mindst 10 min med til Jonas.
Halleluja...med mindre regnen kommer, så er tour de F på lavblus. Hej danske sommer![]()
Alright. Jeg synes, bjergetaperne er næsten lige så kedelige som sprinteretaperne, og som sagt tror jeg, Jonas skal kæmpe hårdt for sin andenplads i år. Det bliver seværdigt cykelløb.

De umiddelbare forfølgere smadrede også rekorden. Der blev kørt ufatteligt hurtigt fra bund til top."Indtil i dag delte Vingegaard og Pogacar rekorden med deres tid fra 2023 på 45’11", skriver Domestique Cycling.
I dag brugte sloveneren blot 43’12" fra bund til top af det mytiske bjerg og barberede dermed 1’59" af den hidtidige rekord.
Col du Tourmalet-stigningen fra den side, de kørte i dag, var 17,2 kilometer lang med en gennemsnitlig stigningsprocent på 7,3."
-TV2
![]()
De umiddelbare forfølgere smadrede også rekorden. Der blev kørt ufatteligt hurtigt fra bund til top.
Lige her kan jeg sgu godt forstå hans frustration. Han var den eneste, som var klar på at satse alt hos forfølgerne, hvilket selvfølgelig ikke skal lægges andre til last, og samtidig gjorde Lipowitz absolut intet for, at gruppen kunne køre hurtigere. Med andre ord tænker Lipowitz (også) udelukkende på sig selv.Evenepoel er sur. Som sædvanligt er det alle andres skyld end hans egen. Han virker virkeligt som en nederen type.
![]()
Vred Evenepoel langer ud efter holdkammerat
Remco Evenepoel ligger nummer fire i løbet – 30 sekunder foran holdkammerat Florian Lipowitz.sport.tv2.dk
Lige her kan jeg sgu godt forstå hans frustration. Han var den eneste, som var klar på at satse alt hos forfølgerne, hvilket selvfølgelig ikke skal lægges andre til last, og samtidig gjorde Lipowitz absolut intet for, at gruppen kunne køre hurtigere. Med andre ord tænker Lipowitz (også) udelukkende på sig selv.