New posts

Generel debat Transfervindue vinter 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 159K
Lugter det ikke af ny keeper? Eller er man begyndt og stole lidt mere på Hutters som 1. reserve ind til Wahlstedt bliver klar?
Mit bud er netop at man tænker, at man lige så godt kan have Hütters som reserve i stedet for at give løn og en plads til en som Klaesson. JN er jo rimelig driftsikker. Har der egentlig været noget ude om, hvor længe man forventede at Wahlstedt skulle være ude?

• Like
Reactions: fsc
Min opfattelse var at Wahlstedt ville være ude resten af efteråret og altså med igen nu og Klaesson var så gardering, men måske med mulighed for at spille sig til en længere kontrakt. Nu har vi set ham an og hvis Wahlstedt er klar igen er det fint at Klaesson kan få spilletid et andet sted. Lidt oprydning og tilpasning indtil videre kan man sige, men det skal jo også til.

Whalstedt er færdig for sæsonen som jeg har forstået det
I så fald er Klaesson enten vejet og fundet for let eller man havde lovet at lade ham tage videre her til vinter hvis der opstod en mulighed. Uanset hvad er der formentlig højest et meget symbolsk beløb i den handel, men man skal finde en afløser da Hütters nok ikke er helt klar endnu og man under alle omstændigheder skal bruge tre målmænd.

Faghir har tidligere været nævnt herinde som et muligt emne og det ser ikke ud til, han har en fremtid i Stuttgart. Han får dette skudsmål af en journalist, som følger Stuttgart
Næsten umuligt at finde en mere anti-Uwe spiller end netop Faghir:

– På den ene side er han for langsom. Han arbejder heller ikke særlig hårdt for holdet, samtidig med at han heller ikke sender de rigtige signaler til træning. Han har også haft en tendens til at være for tyk, når de møder ind efter ferier, hvilket ikke hjælper på, at han mangler fart til det øverste niveau.

Faghir har tidligere været nævnt herinde som et muligt emne og det ser ikke ud til, han har en fremtid i Stuttgart. Han får dette skudsmål af en journalist, som følger Stuttgart:

Han kommer aldrig til at få så meget som et minut under Uwe med den mentalitet. Det er ærgerligt, for han er talentfuld.

I så fald er Klaesson enten vejet og fundet for let eller man havde lovet at lade ham tage videre her til vinter hvis der opstod en mulighed. Uanset hvad er der formentlig højest et meget symbolsk beløb i den handel, men man skal finde en afløser da Hütters nok ikke er helt klar endnu og man under alle omstændigheder skal bruge tre målmænd.
Jeg tror og håber det er en fordi der en ny potentiel 1. Målmand på vej, det er for stort et sats med Hütters. Hvis Jesper Hansen bliver skadet imorgen, så er jeg bange for at der kan gå Theo Sander i AaB i den.

Gribben i 6 måneder ville være for fedt. AGF har jo også en lille relation til Fiorentina, som de jo lejede Diks af

Jeg tror og håber det er en fordi der en ny potentiel 1. Målmand på vej, det er for stort et sats med Hütters. Hvis Jesper Hansen bliver skadet imorgen, så er jeg bange for at der kan gå Theo Sander i AaB i den.

Gribben i 6 måneder ville være for fedt. AGF har jo også en lille relation til Fiorentina, som de jo lejede Diks af
Jeg har tænkt det samme, og jeg tror også, at CV prioriterer målmandsposten meget højt. Oliver Christensen ville på papiret være en meget stærkt transfer.

Så længe vi sælger reserver til dem 👌
Man kan vel vælge den udlægning her at det var nemt at finde en løsning fordi der er en god forbindelse. Men det vil selvfølgelig være lidt spøjst hvis vi også straks henter en spiller der.

CV's første køb skal nok ikke tillægges en hel masse det ikke helt kan bære, det er ikke sikkert vi får at vide om det var noget man har arbejdet på længe eller en han lige selv kom med.

Jeg ved ikke hvor langt Hütters er i sin udvikling, men det vil være usædvanligt hvis han var klar nu og logisk set havde han vel også siddet på bænken i efteråret frem for Klaesson hvis man mente han kunne være førstereserve nu. Så der må komme en ny. Skal man nu spekulere rigtig meget kan man have besluttet at Wahlstedt heller ikke er fremtiden og så vil man hente en fremtidig førstemålmand.

Jeg tror ikke på Oliver Christensen og den slags på leje, der er ingen grund til at bænke JH i et halvt år for en lejet spiller vi ikke kan beholde.

Back