Generel debat Transfervindue vinter 2024/2025
Er det ikke lige så logisk at sige at fordi der kun skal ske småting er det et godt vindue at skifte sportschef/direktør i? Måske endda endnu bedre som Thomas K også er inde på, en bunden opgave man har arbejdet på kan det være det er bedre lige at få ordnet først. Jeg tror dog også at med mindre man er lige midt i de afgørende forhandlinger eller der er en særlig forbindelse via sportschefen kan man godt skifte alligevel. En Arnstad kunne godt være hængt lidt op på SIB fx, men den viden der er om spillere eksisterer udenfor sportschefen. I ansættelsesprocessen med CV har man selvfølgelig også kunnet drøfte om han havde kendskab til nogle der kunne være interessante og det giver da mulighed for at se på dem også.Min egen teori er, at det simpelthen må være en mening med man ansætter ham midt i et transfervindue. Hvis ikke det var fordi man blot skulle holde på truppen og evt et par forlængelser, så kunne man lige så godt have ventet til efter vi duet var smækket i.
Så jeg tror, at en kvalificeret angriber også er en bunden opgave i dette vindue