Generel debat Transfervindue vinter 2024/2025
Alternativt vil man forsøge at skole ham noget mere i foråret, og så leje ham ud for spilletid i næste sæson hvis ikke han tager store nok skridt. Han er ung og rå nok til at man godt kan give ham den tidHvis han skal udlejes er Hobro selvfølgelig oplagt fordi de kender hinanden. Jeg kan sagtens se ideen i at han får noget erfaring et andet sted selvom det ikke bliver helt i vores system og det ikke giver noget til de specifikke relationer med AGF’s andre spillere, men det kan stadig sagtens udvikle ham og flytte ham tættere på spilletid næste sæson. Jeg er helt enig i at det skal være et sted hvor den offensive formation ikke er helt anderledes så han kan spille en position han også skal spille i AGF. Men altså hvis AGF bare ikke vil udleje ham er han måske ikke så langt fra at få mere spilletid i foråret. Det kan træningskampene i opstarten sikkert give en indikation af.
www.tipsbladet.dk
Har ikke set meget til ham, men 10 mål og 4 assists i 82 kampe for FCN er ikke prangende, og nok meget sigende hvorfor en klub som IFK er interesseret for så lavt et beløb. Jeg tænker vi sigter højere.Hvis det er pris niveauet (måske lidt højere hvis vi byder) burde vi så ikke være med her? Har altid haft et godt øje til ham
![]()
Afsløring: IFK Göteborg byder på Mads Hansen | Tipsbladet.dk
FC Nordsjælland har modtaget et bud på Mads Hansen fra IFK Göteborg. Det kan Tipsbladet afsløre.www.tipsbladet.dk
Jeg medgiver det lyder rimeligt. Om han for alvor kan spille en af de to angribere er jeg mere i tvivl om, da jeg ser ham mere som kant. Hvis han skal spille angriber, så ser jeg ham nærmest søge de præcis samme rum som Tobias Bech der ligesom Hansen også er venstrebenet, og godt kan lide at have sidelinjen i sit spil.Hvis det er pris niveauet (måske lidt højere hvis vi byder) burde vi så ikke være med her? Har altid haft et godt øje til ham
![]()
Afsløring: IFK Göteborg byder på Mads Hansen | Tipsbladet.dk
FC Nordsjælland har modtaget et bud på Mads Hansen fra IFK Göteborg. Det kan Tipsbladet afsløre.www.tipsbladet.dk
Og 200spilleminutter i efteråret - hvis folk er trætte af AJ, så er ham her altså længere fra holdet i FarumHar ikke set meget til ham, men 10 mål og 4 assists i 82 kampe for FCN er ikke prangende, og nok meget sigende hvorfor en klub som IFK er interesseret for så lavt et beløb. Jeg tænker vi sigter højere.
Den er også her, uden at der dog dér angives bedre kilder : Thread 'Rygtetråden, vinter 2024/2025' https://agf-forum.dk/threads/rygtetråden-vinter-2024-2025.821/En buddy skrev lige, at Aune Heggebø var rygtet til os på Bold, men kan ikke umiddelbart finde link.
U21-landholdsangriber fra Brann, udløb om 1 år, vurderet til 2,5 mio euro.
21 år gammel.
EDIT: mon det er på Bold+ betalingshalløj?
![]()
Aune Heggebø - Player profile 25/26
Aune Heggebø, 24, from Norway ➤ West Bromwich Albion, since 2025 ➤ Centre-Forward ➤ Market value: €7.00m ➤ * 29/07/2001 in Bergen, Norwaywww.transfermarkt.com
23 år og fylder 24 år til sommer. Rygtet kom før CV, så mon ikke den er dødEn buddy skrev lige, at Aune Heggebø var rygtet til os på Bold, men kan ikke umiddelbart finde link.
U21-landholdsangriber fra Brann, udløb om 1 år, vurderet til 2,5 mio euro.
21 år gammel.
EDIT: mon det er på Bold+ betalingshalløj?
![]()
Aune Heggebø - Player profile 25/26
Aune Heggebø, 24, from Norway ➤ West Bromwich Albion, since 2025 ➤ Centre-Forward ➤ Market value: €7.00m ➤ * 29/07/2001 in Bergen, Norwaywww.transfermarkt.com
ah ja.Den er også her, uden at der dog dér angives bedre kilder : Thread 'Rygtetråden, vinter 2024/2025' https://agf-forum.dk/threads/rygtetråden-vinter-2024-2025.821/
Nu også på bold.dk
![]()
AGF får hård konkurrence om norsk angriber
Brann-spidsen Aune Heggebø tiltrækker sig ifølge Bolds oplysninger interesse fra AGF, men aarhusianerne får hård konkurrence fra andre europæiske klubber.bold.dk
Det ren Haugen om igen. Haugen havde bedre snit end ham herDer er absolut 0 der kilder de rigtige steder for mig ved ham.
Snart 24, så vi vil aldrig kunne lave et stort salg på ham. 44 mål i 131 kampe i den bedste norske række, lyder ikke ligefrem som en bomber.
Jeg håber vi holder os langt væk.