Holmertz date=1552658131 said:
B?de og. David udtalte i forbindelse med VFF-kampen, at Hvidt nok var den af de unge der havde gjort det bedst - men at den centrale midt ogs? er der, hvor konkurrencen er st?rst. S? ja, han er l?ngere fra startopstillingen end Lunding, men omvendt er han nok mindst lige s? langt fremme i sin udvikling.
Pr?cis. Det er sv?rt at konkurrere med Amini og Stage/Guira derinde. Lunding p? h?jrekanten har det jo "let" ved, at der ingen andre oplagte h?jrekanter er i truppen. Bundu har klart spillet mest som venstrekant og CF. Stage er blevet brugt derude, men er ment som central midtbanespiller nu, og Ankersen har jo valgt at v?re venstrekant i denne del af karrieren.
S? alts? det er jo ogs? en af grundene til at Kaastrup har spillet s? lidt. Han er nemlig udpr?get venstrekant, men kan ikke bryde igennem Ankersen/Bundu/Toutouh som st?r foran ham der.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at hvis Kaastrup var h?jrekant, s? var han blevet brugt meget mere allerede. Han blev jo spillet ind i holdet langt f?r, og fik spilletid allerede for et ?r siden. Dog ikke liges? fast og meget som Lunding g?r nu. Det er Lundings egen fortjeneste. K?ft han har v?ret god.
Men Hvidt og Gribenco har jo m?tte k?mpe med en del centrale spillere om pladserne. Gribenco har jo b?de Sana, Blume og Toutouh foran sig der ogs?.
S? vi m? se. Ift situationen p? venstrekanten, s? ville jeg ikke blive overrasket hvis man s?lger Ankersen til sommer.
Han er blevet udskiftet et par gange efter en time her i for?ret, og startede ude imod OB.
Jeg tror David tester hvordan holdet spiller uden ham, is?r i de her kampe hvor H?jer ikke var med. Men jeg regner med at H?jer/Ankersen spiller fra start p? s?ndag imod AAB. Der er ikke tid til at eksperimentere der, og H?jer/Ankersen har en relation der er sv?r at retf?rdigg?re at bryde op lige nu.