New posts

Nyhed Opdateret reaktion samt en ny en

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 34
  • Views Views: Views 2K
Som indikation på…?
at man håber det en person netop har skrevet bliver opfyldt/kommer til at ske…at man håber på det skrevne holder skik….kan være et ønske ifm en kontraktforlængelse…en potentiel ny spiller….en spiller der rygtes tilbage fra en skade…synes der er er mange situationer, hvor man kan bakke et indlæg op med dette ikon, som jeg synes er lidt mere “uddybende” end blot et like

at man håber det en person netop har skrevet bliver opfyldt/kommer til at ske…at man håber på det skrevne holder skik….kan være et ønske ifm en kontraktforlængelse…en potentiel ny spiller….en spiller der rygtes tilbage fra en skade…synes der er er mange situationer, hvor man kan bakke et indlæg op med dette ikon, som jeg synes er lidt mere “uddybende” end blot et like
God begrundelse. Det kommer med i min aftenbøn 😎

Jeg kunne nu bedre lide de gamle.
Ansigtet med hjerter var imø rettet mod det skrevne eller mente, det store røde hjerte betyder noget mere. - Imø.
Dislike-fingeren synes jeg er for optrappende. Det gør det for let at diskvalificere det skrevne, uden argumenter.
Ja det bliver interessant at se hvem der først sender en dislike, den er skarp.

Jeg har i aften opdateret "Love"-reaktionen, så det nu er et hjerte. Samtidig har jeg tilføjet "Don't like":

View attachment 6466
Det her er dog bagsiden af den nye funktion, medlemmer der ikke bidrager til at bygge sitet op, men kun bidrager til at bryde det ned, jeg tror du skal overveje den funktion, for den kan misbruges.

Nu var det lige Anders Kures Juridiske Afdeling, det gik ud over, men det kan jo også være andre der misbruger funktionen.

IMG_2057.webp

Det her er dog bagsiden af den nye funktion, medlemmer der ikke bidrager til at bygge sitet op, men kun bidrager til at bryde det ned, jeg tror du skal overveje den funktion, for den kan misbruges.

Nu var det lige Anders Kures Juridiske Afdeling, det gik ud over, men det kan jo også være andre der misbruger funktionen.

View attachment 6501
Jeg har altid tænkt på det som Aarhus Kommune's Juridiske Afdeling :D

Well, "Angry"-reaktionen har været der fra starten og det er vel samme princip den så kører ud fra?

Latest posts

Back