Restbilletter/overskudsbilletter...
Ja nogen er heldige med køen =) - god kamp til alle!lykkedes mig at fange 2 til stemning, men jeg ramte også tidligt i køen
Ja nogen er heldige med køen =) - god kamp til alle!lykkedes mig at fange 2 til stemning, men jeg ramte også tidligt i køen
Gandalf ville du kunne få AI til at lave et billede af Henrik Voldborg med afrohår?man prikker lidt til deres api og får en masse data tilbage, så fylder jeg det data ind i et lille program jeg har lavet til at vise det, eller brænder en regnskov ned ved at fodre det til en ai for at vise det, alt efter om jeg er på min arbejdspc eller hjemme pc
lykkedes mig at fange 2 til stemning, men jeg ramte også tidligt i køen
det tænker jeg samtlige brugere på forum ville kunneGandalf ville du kunne få AI til at lave et billede af Henrik Voldborg med afrohår?
Jeg kunne sindssygt godt bruge et billede, men er nemlig ikke den store AI mand..
Ja det er min fejl men chatgpt er lidt forvirret lige nu. Giv mig lige 2 sek og så fikser jeg detflot afrohår, men det ligner Peter Tanev?
Jeg skal bruge et billede af Henrik Voldborg med det fantastiske flotte Afro Hår![]()
TakJa det er min fejl men chatgpt er lidt forvirret lige nu. Giv mig lige 2 sek og så fikser jeg det
Forkerte billede
Det er perfekt
Så lidt. Hav en god dagYes du er så fucking god - mange tak.
Et virkelig Stærkt billede.
Amini’s far!
Lige over
Kan du se det for udebaneturen også?
Der er 305 billetter tilbage af omkring 400 billetter til udebaneafsnittet i Baku, hvis det er det du tænker på.