Nyhed Opdateret reaktion samt en ny en
178...Dislike button er da lidt af en goodvibe-blocker
...men okay, jeg må i gang med 177 siders indlæg i cykeltråden![]()
Dislike button er da lidt af en goodvibe-blocker
...men okay, jeg må i gang med 177 siders indlæg i cykeltråden![]()
Hvad med en emoji forestillende en ordentlig jawwert? Altså mere end auberginen, forståesJeg har i aften opdateret "Love"-reaktionen, så det nu er et hjerte. Samtidig har jeg tilføjet "Don't like":
View attachment 6466
Jeg vil helst ikke smide en selfie op på forum…Hvad med en emoji forestillende en ordentlig jawwert? Altså mere end auberginen, forståes![]()
Jeg kan godt
Som indikation på…?
at man håber det en person netop har skrevet bliver opfyldt/kommer til at ske…at man håber på det skrevne holder skik….kan være et ønske ifm en kontraktforlængelse…en potentiel ny spiller….en spiller der rygtes tilbage fra en skade…synes der er er mange situationer, hvor man kan bakke et indlæg op med dette ikon, som jeg synes er lidt mere “uddybende” end blot et like
God begrundelse. Det kommer med i min aftenbønat man håber det en person netop har skrevet bliver opfyldt/kommer til at ske…at man håber på det skrevne holder skik….kan være et ønske ifm en kontraktforlængelse…en potentiel ny spiller….en spiller der rygtes tilbage fra en skade…synes der er er mange situationer, hvor man kan bakke et indlæg op med dette ikon, som jeg synes er lidt mere “uddybende” end blot et like
Den slags skal holdes på 176. Kan man få en opdatering, der automatisk låser tråde der?
Ja det bliver interessant at se hvem der først sender en dislike, den er skarp.Jeg kunne nu bedre lide de gamle.
Ansigtet med hjerter var imø rettet mod det skrevne eller mente, det store røde hjerte betyder noget mere. - Imø.
Dislike-fingeren synes jeg er for optrappende. Det gør det for let at diskvalificere det skrevne, uden argumenter.
Hmm.. der er flere haters end jeg havde troet
Det her er dog bagsiden af den nye funktion, medlemmer der ikke bidrager til at bygge sitet op, men kun bidrager til at bryde det ned, jeg tror du skal overveje den funktion, for den kan misbruges.Jeg har i aften opdateret "Love"-reaktionen, så det nu er et hjerte. Samtidig har jeg tilføjet "Don't like":
View attachment 6466

Jeg har altid tænkt på det som Aarhus Kommune's Juridiske AfdelingDet her er dog bagsiden af den nye funktion, medlemmer der ikke bidrager til at bygge sitet op, men kun bidrager til at bryde det ned, jeg tror du skal overveje den funktion, for den kan misbruges.
Nu var det lige Anders Kures Juridiske Afdeling, det gik ud over, men det kan jo også være andre der misbruger funktionen.
View attachment 6501