Først, tak for rosen
@Kaptajn P 
Indspark er altid velkomne
Jeg tror at, når man kigger tråde igennem, man vil se at jeg tillader endda temmelig meget elastik i forhold til trådene og den retning, de nogle gange tager.
Det er for mig helt i orden at snakke lidt om økonomi i transfertråden, hvis man bare formår at holde det til nogle enkelte indlæg - og det er ikke 1, 2 eller 3 men nærmere 10-15 stk. Men når man skal bladre igennem 2-3 sider om økonomi i transfertråden, og man ikke lige har været tilstede på forum'et en dag (det har jeg, så det er andre brugere), så kommer man tilbage og tror der er sket noget meget spændende - og man er jo nødt til at kigge indlæggene igennem, for der kan jo gemme sig ét enkelt guldkorn inde blandt de 25-30 indlæg, som handler om økonomi.
Transfertråden og antal indlæg kan være et eksempel; lignende ting er sket med andre tråde hen over året.
@Thomas K Jeg er endda temmelig sikker på, at du godt ved det ikke vil forholde sig sådan under en kamp, hvis man ønsker at diskutere Kjerrumgaard eller hvem det nu måtte være. Selvfølgelig må der godt være nogle afstikkere, det har jeg aldrig sagt der ikke må, men det er antallet af irrelevante indlæg der - til tider - irriterer mig.
Jeg er på nogle debatfora, og hvis man overførte deres regler omkring hvad der må skrives hvor ift. tråde og indhold til dette forum, så ville der være smidt en hel del brugere ud

Så jeg synes faktisk jeg er/har været temmelig large omkring trådene gennem lang tid.
Jeg synes det er mega fedt I ønsker at bruge så meget tid på at debattere herinde, og jeg har selvfølgelig ingen interesse i at I ikke gider debattere mere fordi der er for strenge/trælse regler for hvordan trådene skal bygges op.
Hvad siger folk generelt, er det blevet for træls med trådene? Skal der være mere "frit slag i bolledejen" til hvad der skrives om? Er det bare mit detaljeorienterede ordensgen der slår igennem og er irriterende for jer?