New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 755K
Ny Ceres Park
...og så er klistermærker jo i øvrigt også 1000x farligere end pyro og koster klubben 1000x så meget i bøder!!

Nej...vent... det også rigtigt! Omvendt!

Pyro. Er. Stadig. Ulovligt. Og. Giver. Klubberne. Øgede. Udgifter.
Det er IKKE helt korrekt. Men jeg satser på at slutte her...men forbeholder mig retten til at vende tilbage :-)

Hold nu kaje, mand...jeg er +60; har en positiv holdning til pyro, men tænder selvfølgelig aldrig selv.
Men når jeg sidder ( sad ) på C5 og sikkert også kommer til at sidde ca samme sted på det nye stadion skal jeg garantere for at rigtig, rigtig mange synes godt om pyro og der er virkelig gang i kameraene og hvis I tror det er for at kunne dokumentere noget overfor AGF el Politiet, så må jeg skuffe Jer...det er fordi mange, synes det er enormt fedt og lægger et ekstra lag på stemningen. Nu kan jeg let komme med en teaser, mht den med økonomien...men det er et rigtig, rigtig dårlig argument. I know.
Problemet med pyro på det nye stadion, er at det er så lukket, så røgen ikke kan komme væk, så det ender med at de er nødt til at aflyse kampen, fordi man ikke kan se hvad der sker.

Og der er 1000 x mere oprydning pga klistermærker ( hvis arbejdet skulle udføres ) overalt ift oprydning efter pyro......

Klistermærker skader mindre og koster ikke klubben penge..
At du så ikke selv fyrer af, modsat hvad du skrev, gør selvfølgelig lidt. Men det er stadig folk der er ligeglade med klubben. At i er nogle i et område der syntes det er flot er jo fair, men i de kredse og dem jeg sidder omkring er modsat. Ligesom de fleste holdning herinde er..

Det er stadig ulovligt og skader klubben økonomisk, og dem der påstår at det trækker folk til.. tænker nu de fleste kommer for fodbolden eller i VIP ifbm, arbejdes resterede ting.

Hold nu kaje, mand...jeg er +60; har en positiv holdning til pyro, men tænder selvfølgelig aldrig selv.
Men når jeg sidder ( sad ) på C5 og sikkert også kommer til at sidde ca samme sted på det nye stadion skal jeg garantere for at rigtig, rigtig mange synes godt om pyro og der er virkelig gang i kameraene og hvis I tror det er for at kunne dokumentere noget overfor AGF el Politiet, så må jeg skuffe Jer...det er fordi mange, synes det er enormt fedt og lægger et ekstra lag på stemningen. Nu kan jeg let komme med en teaser, mht den med økonomien...men det er et rigtig, rigtig dårlig argument. I know.
Hold da selv...nå nej, ingen grund til at hoppe ned på det niveau.

Jeg forholdt mig til, hvad du skrev. Jeg deltog ikke i en gætteleg om din alder, samt hvad den aldersgruppe teoretisk er i stand til/ikke i stand til at foretage sig aktivt med fyrværkeri i forbindelse med en fodboldkamp.

At mange fotograferer ulovligt fyrværkeri, synes jeg ikke har noget med sagen at gøre.
Det sidste med at tease for noget med økonomi forstod jeg ganske enkelt ikke.

Last edited:
Og hele pointen er sådan set..

Det er ulovligt.. hvis normale mennesker gør noget ulovligt, tager de straffen selv, og erkender de trådte forkert.
Her er det en flok idioter der tror de er det vigtigste for stadion oplevelsen (spoiler: det er kampen på banen), og lader klubben =sponsorer og alle andre fans også, betale for deres sjov.
Hvis man syntes der er ok, så kan man reelt heller ikke have noget imod, at andre lige træder ved siden af bevist. For så lader man det være op til det enkelte individs moral at vurdere hvornår noget er okay. Og det er et skråplan.

Klistermærker kan ik hidse mig op det er i den “barnlige” ende. Det skader ikke noget eller noget mere end at de kan fjernes.
Selvom det selvfølgelig kan tage overhånd.
Syntes f.eks. det er ret så fedt at se diverse support klistermærker når man kommer ud i forstaderne i Århus 😊
Jeg kan virkelig ikke se det fede i at lygtepæle og vejskilte, her i Hadsten, er overplastret med klistermærker. Og det er ligegyldigt om det er RFC, BIF eller AGF, som er dem jeg ser herude.

Back