Ny Ceres Park
Noodle
Well-known member
AGF hvid - kend den på knækket?!?Jeg ejer intet i gult, men er blevet forklaret, at der er ting i vores hus i farvenuancen "knækket hvid".
AGF hvid - kend den på knækket?!?Jeg ejer intet i gult, men er blevet forklaret, at der er ting i vores hus i farvenuancen "knækket hvid".
Lige præcis den samtale, havde jeg også med min hustru, da vi købte i 2021. Ord til ord. Jeg bor nu i et gult hus og sover på sofaen, når hun overhører mig brumme visse smædesange i børnenes nærvær ...Sort gavl (BVB!)
Jeg øffede faktisk over det, da vi købte det for snart 10 år siden, hvortil min hustru satte foden ned og sagde noget i stil med "jeg er meget rummelig med dit AGF vanvid, men at afvise et hus fordi det tilfældigvis er gult, er simpelthen for dumt ... i øvrigt er det slet ikke dén gule farve!" Jeg elsker, at der lige kom en accept af præmissen til sidst
Jeg har i øvrigt ad flere omgange forsøgt at sælge ideen om smukke udsmykninger - enten med klublogo eller bare i farverne hvid og marineblå, men det kommer jeg ikke for alvor igennem med...
Ligner en eller anden har været EKSTREM glad for at være ude og se stadion på rundvisningen…Det daglige besøg på webcam. Fedt at se status i dag.....View attachment 6063
Der skal dælme et par tunge uforløste kugler til at sprøjte SÅ meget SÅ langt opLigner en eller anden har været EKSTREM glad for at være ude og se stadion på rundvisningen…![]()
...undskyld, det stak af fra migDer skal dælme et par tunge uforløste kugler til at sprøjte SÅ meget SÅ langt op
![]()
Aaarh og deraf navn Sten Kold
Du ved godt vi ligger nr 1, yes?Alle GF-fans har vel tunge uforløste kugler, vi har jo ventet i 30 år!
Vil ikke kalde det utroligt, da beslutningskompetencen ligger jo i Styregruppen. I dette tilfælde er hele Magistraten = Styregruppen. Og i og med sæderne meget snart skal bestilles, for at opretholde tidsplanen, kan de jo ikke vente på deres næste ordinær styregruppemøde, som de kraftigt har reduceret til en gang i kvartalet, mod en gang om måneden sidste år. Derfor er der muligt at holde et ekstraordinært styregruppemøde, i forlængelse af den månedlige magistratmøde (Det er jo de samme personer).Magistraten afholder xtraordinært møde d. 17/2 qua der skal bestilles sæder....lidt utroligt emnet skal op på dét niveau...men systemet er jo udsat for stort pres. Of the record er hensigten 22.000 siddepladser/24.000 for Suppen da nogle sæder ikke monteres, men kan sættes på når vi har/får brug for det.....no jinx allowed!
https://agf-forum.dk/attachments/74...line-3b-20filename-20-3d-22document-pdf.6066/
Den artikel handler mest om at et skolekøkken på Tilst skole kommer til at koste 8 mil istedet for 5...Nu mangler Schoubye vist opmærksomhed igen.
Er der nogen med adgang der vil smide et par kommentarer?
![]()
Byggeprojekter uden kontrol: Politikerne sjofler med borgernes penge
Et skolekøkken til næsten otte millioner kroner.stiften.dk
Jeg kan i øvrigt godt læse artiklen uden abonnement. Ikke, at det gjorde mig til et lykkeligere menneske. Men pointen er bare, at projekter ikke bør koste mere end de er budgetteret til.Flot at bruge et billede af Stadion som clickbait
Men tak iøvrigt![]()
Jeg ved ikke hvad der er en rimelig pris for sådan et skolekøkken, men hvis startprisen var voldsomt høj, er det måske mest der man skal gribe ind i første omgang. Det er klart at projektstyringen formentlig også kan blive bedre, men jeg tror problemet med at offentlige projekter så ofte går over budget også skyldes strukturen i systemet, modsatrettede interesser og politik, så det fx kan være vanskeligt at få noget godkendt hvis man er forsigtig i sit budget og tidsramme. Jeg tror de fleste på rådhuset kunne se at stadion vil blive et stort gode for byen, alligevel måtte det helst ikke koste kommunen noget og hvis alt skulle være undersøgt på forhånd ville man måske heller aldrig komme i gang selvom der stod nogle klar med store donationer. Der kan godt være andre problemer så det er gået mere over budget, men der er en anden dynamik i den slags.Jeg kan i øvrigt godt læse artiklen uden abonnement. Ikke, at det gjorde mig til et lykkeligere menneske. Men pointen er bare, at projekter ikke bør koste mere end de er budgetteret til.