Ny Ceres Park
KejserJohn
Experienced member
Kranerne er vel til at hejse fadbamser ned til os?
Kranerne er vel til at hejse fadbamser ned til os?
Genial feature, hvis det bliver for besværligt at indbygge taphaner i de polstrede armlæn.
Det er så sindssygt fedt at der er blik for detaljerne og at man ikke går på kompromis med den slags.Der er dælme ikke meget der er overladt til tilfældighederne den her gang: https://dinavis.dk/kultur/ECE189804...m_e8A2elm0dZQd-8NvEK2gQA#Echobox=1770111944-2
Nogen siger at den originale stadionrød er identisk med farven på Jens Jønssons pubeshårDet er så sindssygt fedt at der er blik for detaljerne og at man ikke går på kompromis med den slags.
Ja, de har åbenbart allieret sig med en "farvearkæolog" (må være en niche-uddannelse):Der er dælme ikke meget der er overladt til tilfældighederne den her gang: https://dinavis.dk/kultur/ECE189804...m_e8A2elm0dZQd-8NvEK2gQA#Echobox=1770111944-2
Jeg elsker at "stadion-rød" stille og roligt nu vil udvikle sig til et Århus udtryk.
Jeg går over overvejer, om jeg skal overtale fruen til at få malet vores gule hus stadion-rødt, når farven kommer i fanshoppen (for dét bør den gøre!).
Ja, det vil da være en oplagt ting for AGF at tilføje til shoppen. En halv liter rustrød til 1.000 kr. Sællert.Jeg elsker at "stadion-rød" stille og roligt nu vil udvikle sig til et Århus udtryk.
Jeg går over overvejer, om jeg skal overtale fruen til at få malet vores gule hus stadion-rødt, når farven kommer i fanshoppen (for dét bør den gøre!).
Sort gavl (BVB!)
Det kan være hun laver et modbud og vil have fugerne mørkeblå.Jeg elsker at "stadion-rød" stille og roligt nu vil udvikle sig til et Århus udtryk.
Et KSDH Halstørklade,Jeg elsker at "stadion-rød" stille og roligt nu vil udvikle sig til et Århus udtryk.
Jeg ejer intet i gult, men er blevet forklaret, at der er ting i vores hus i farvenuancen "knækket hvid".Sort gavl (BVB!)
Jeg øffede faktisk over det, da vi købte det for snart 10 år siden, hvortil min hustru satte foden ned og sagde noget i stil med "jeg er meget rummelig med dit AGF vanvid, men at afvise et hus fordi det tilfældigvis er gult, er simpelthen for dumt ... i øvrigt er det slet ikke dén gule farve!" Jeg elsker, at der lige kom en accept af præmissen til sidst
Jeg har i øvrigt ad flere omgange forsøgt at sælge ideen om smukke udsmykninger - enten med klublogo eller bare i farverne hvid og marineblå, men det kommer jeg ikke for alvor igennem med...