Ny Ceres Park
Jeg var forbi igår; tog dog ingen billeder….de er meget langt med langsiden mod øst. Ser ud som om, de snart er klar til at montere sæder der. Tribunerne i hver ende er færdige….”Hovedtribunen” mod vest og forbeholdt VIP’er m.m. kommer jo til at bestå af blokvogne med tribuner som stilles op til sidst…og hvis jeg forstår det rigtigt bliver disse opstillet/klargjort fra kamp til kamp. Er dog usikker…Nogen der har været forbi Vejlby for nyligt og har nye billeder af det midlertidige stadion? Hører de er godt i gang med langsiden nu?
Tak! Er langsiden mod øst samme type tribune som enderne? Altså relativt dybe og ikke så høje?Jeg var forbi igår; tog dog ingen billeder….de er meget langt med langsiden mod øst. Ser ud som om, de snart er klar til at montere sæder der. Tribunerne i hver ende er færdige….”Hovedtribunen” mod vest og forbeholdt VIP’er m.m. kommer jo til at bestå af blokvogne med tribuner som stilles op til sidst…og hvis jeg forstår det rigtigt bliver disse opstillet/klargjort fra kamp til kamp. Er dog usikker…
Samme type ja, men….langsiden er højere end enderne ( jeg så fra modsatte langside )…men jeg er i tvivl om langsiden også er stejlere….enderne er relativt “ flade “…..jeg kommer måske forbi søndag hvis jeg cykler t kvartfinalen, så tar jeg billederTak! Er langsiden mod øst samme type tribune som enderne? Altså relativt dybe og ikke så høje?
Lyder lovende! Jo større tribuner, inde for disse rammer, jo mere intimitet. Glæder mig til at se detSamme type ja, men….langsiden er højere end enderne ( jeg så fra modsatte langside )…men jeg er i tvivl om langsiden også er stejlere….enderne er relativt “ flade “…..jeg kommer måske forbi søndag hvis jeg cykler t kvartfinalen, så tar jeg billeder
Undersøgelsen bliver opdelt i to områder. Den ene del skal beskrive sagsforløbet, mens den anden del handler om, at byrådets medlemmer fremover er sikret, at de informeres og involveres tilstrækkeligt og rettidigt.
Det handler blandt andet om, at Jens Lund Mosbek skal belyse og dokumentere hele sagsforløbet som det, der kaldes en almindelig advokatundersøgelse.
- Tillid er fundamentet for vores demokrati, og det er helt afgørende, at både borgere og byrådsmedlemmer kan have fuld tillid til, at beslutninger træffes på et oplyst og gennemsigtigt grundlag.
"Undersøgelsen ventes at være færdig allerede i begyndelsen af det nye år og koster 640.000 kr."Gad vide hvor dyr undersøgelsen af budget-skridningen bliver.
![]()
Hmm… den må jeg have overset eller det er blevet tilføjet"Undersøgelsen ventes at være færdig allerede i begyndelsen af det nye år og koster 640.000 kr."
Med de sædvanlige diverse budget overskridelser kan det vel sagtens komme endnu højere opHmm… den må jeg have overset eller det er blevet tilføjet
Det er da billigt![]()
I så fald kalder det på en uvildig undersøgelse!Med de sædvanlige diverse budget overskridelser kan det vel sagtens komme endnu højere op![]()
NejJeg synes det er fint nok med en undersogelse, processen har vaeret klumret og (delvis) koster borgmesteren jobbet.
Lidt dumt at stifen kalder det et skandale stadion, Salling og Lind betaler vel stadigvaek mere en halvdelen, det er sgu da flot!
men er jeg den eneste der ikke tror vi har set den sidste budget overskridelse ??
Jeg har satset konens pensionsopsparing på en budgetUNDERskridelseJeg synes det er fint nok med en undersogelse, processen har vaeret klumret og (delvis) koster borgmesteren jobbet.
Lidt dumt at stifen kalder det et skandale stadion, Salling og Lind betaler vel stadigvaek mere en halvdelen, det er sgu da flot!
men er jeg den eneste der ikke tror vi har set den sidste budget overskridelse ??
Nej alle forventer det nærmest. Også byrådspolitikerne. De ved nu der kun er afsat 5% til en afvigelse i den nye tillægsbevillingen. Der er ingen, som i ingen, som tror på den ikke bliver indløst ret hurtigt, og der kommer til at mangle penge igen. Men når kontrakten er underskrevet er det selvfølgelig ikke kun bygherre som står for at betale det hele selv ved næste overskridelse. Havde jeg været styregruppen havde jeg allerede nu bedt om flere penge, så første tillægsbevilling ikke kun handler om at dække de mest nødvendige udgifter.men er jeg den eneste der ikke tror vi har set den sidste budget overskridelse ??
intelligent mandJeg har satset konens pensionsopsparing på en budgetUNDERskridelse...hvis der overhovedet findes sådan et ord/en ting?