Ny Ceres Park
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Træls hvis Nielsen får smidt alle epileptikere ud af stadion.
Træls hvis Nielsen får smidt alle epileptikere ud af stadion.
Det er fuldkommen rædderligt. Mest af alt noget der er opstået, fordi man kan. Ingen spørger sig selv, om det er fedt eller passer til arrangementet. Nogen er startet på det. Og andre er bare fuldt trop.
Det er fuldkommen rædderligt. Mest af alt noget der er opstået, fordi man kan. Ingen spørger sig selv, om det er fedt eller passer til arrangementet. Nogen er startet på det. Og andre er bare fuldt trop.
Det lyder som en Justin Bieber koncertDa vi havde bøvl med lyset på det gamle så var det en super fed gimmick at alle folk tog deres telefon frem og lyste.
Håber vi bibeholder den den på det nye.
Spillerne løber ind til et mørk stadion med tændte telefoner. Det kun være fedt
Har du været til mange Justin Bieber-koncerter?
Nu har jeg faktisk været til en Justin Bieber koncert før, sjovt nok på travbanen.
Har abonnement og det er nok hvis ikke den fedeste så en de fedeste videoer der er lavet.Har du været til mange Justin Bieber-koncerter?
Jeg så i øvrigt en teaser for en slags dokumentar på AGF-appen om netop den kamp mod FCN, hvor lyset gik. Det er sådan noget, der får mig til at overveje at købe det. Jeg venter nok, til der kommer lidt mere interessant indhold. Jeg vil rigtig gerne have noget om transfervinduer, hvilket man mig bekendt kun har lavet en enkelt gang. Det var vel i ... 2016?![]()
Har du været til mange Justin Bieber-koncerter?
Jeg så i øvrigt en teaser for en slags dokumentar på AGF-appen om netop den kamp mod FCN, hvor lyset gik. Det er sådan noget, der får mig til at overveje at købe det. Jeg venter nok, til der kommer lidt mere interessant indhold. Jeg vil rigtig gerne have noget om transfervinduer, hvilket man mig bekendt kun har lavet en enkelt gang. Det var vel i ... 2016?![]()
Har abonnement og det er nok hvis ikke den fedeste så en de fedeste videoer der er lavet.
Jeg tror altså det er AGF selv der har produceret den. Mindes hende Yasmin der er nævnt til sidst også er hende der er foran kameraet i en del af deres videoer.
Jeg tror altså det er AGF selv der har produceret den. Mindes hende Yasmin der er nævnt til sidst også er hende der er foran kameraet i en del af deres videoer.
Edit: både Anders og Yasmin står under marketing: https://agf.dk/klubben/kontakt-os
Og helt enig med dem der siger det godt produceret og er godt indhold. Fed indsigt i hvad der skete i maskinrummet.
Den kan jeg svagt mindes. Men ligner også den er fra 2018, så nok noget før man overhovedet har tænkt på sin egen app også.Jeg tænker på en anden i så fald. Den, der hedder ‘Mellem håb og håbløshed’
Det er to forskellige vinduer. Den hjemmelavede, jeg omtaler, er med Jens Andersson, mens David tilbyder PC tarteletter i Mellem Håb og HåbløshedI har alle ret
AGF lavede selv en film om transferdeadline-aften. Senere var samme aften og mange af de samme situationer også med i ét af afsnittene af "Mellem Håb og Håbløshed"
VIDSTE DU: At der løbende er blevet ændret i disponeringen af arealerne på det nye stadion som en del af projektudviklingen?
Et par eksempler:
Fra 20.000 til 24.000 tilskuere (22.000 siddende og 2.000 stående)
Fanshop og -bar er flyttet og ligger nu i hovedbygningen og med indgang fra Fan Plaza
At der nu kommer floorbokse (VIP-rum) i baneniveau på hver sin side af spillertunnellen
At der kommer en gangbro i 1. sals højde mellem Stadionhallerne og hovedbygningen på det nye stadion
Er tilskuertal og gangbro ikke som på det oprindelige vinderforslag?