Ny Ceres Park
Lige bag ved målet på hele stå tribunen mener jegHvor bliver stemningsafsnittet på det nye stadion....lige bag ved målet på Vesttribunen eller " oppe i hjørnet " som vi havde det indtil nedrivningen?
Men jeg tror nu ikke hele Vesttribunen bliver uden sæder?? Det må være et specifikt afgrænset område på Vesttribunen, men HVOR? Og hvis det er et afgrænset område feks 50% af arealet med udgangspunkt i bag målet...hvad kommer så på hver side stødende op til stemningsafsnittet? Måske det ikke er afgjort...?
Det er også der jeg er ved at være alder og temperament mæssigt. At kunne være en del af stemningen men ikke skal være pisket til at rejse mig og hoppe hele tiden.Det ligner at der bliver stemning på hele endetribunen, hvor det er ståpladser i midten, og så siddende i begge sider. Præcis som de har i Vejle og Odense. Vores bliver så selvfølgelig bare større
Det umiddelbare er vidst at hele endetribunen får plads til 6.600.
Men det fungerer rigtig godt i Tyskland og Sverige med de her "seating atmosphere" tror jeg de kalder det. Det er til dem, der gerne vil se kampen, men også bliver revet med af stemningsbølgetoppe og gerne vil synge med. Forestiller mig det er noget hvor man sidder ned 70% af tiden, men også er til dem der virkelig gerne vil rives med af stemningen.
Mon ikke den ene side bliver til de unge stemningslystne?Men jeg tror nu ikke hele Vesttribunen bliver uden sæder?? Det må være et specifikt afgrænset område på Vesttribunen, men HVOR? Og hvis det er et afgrænset område feks 50% af arealet med udgangspunkt i bag målet...hvad kommer så på hver side stødende op til stemningsafsnittet? Måske det ikke er afgjort...?
Lige netop derfor jeg ikke kom til Brøndby.....kan sgu ikke klare at stå op i 2-3 timer. Men kan sagtens råbe og synge med!!Det er også der jeg er ved at være alder og temperament mæssigt. At kunne være en del af stemningen men ikke skal være pisket til at rejse mig og hoppe hele tiden.
Helt enig. Det der med at man ikke kan være en del af en stemning uden at skulle instrueres i det, kan jeg slet ik overskueLige netop derfor jeg ikke kom til Brøndby.....kan sgu ikke klare at stå op i 2-3 timer. Men kan sagtens råbe og synge med!!
Der er en af grundene til, at jeg aldrig står ved stemningsfans på udebaneture. Jeg er træt af skideballer og semitrusler, hvis jeg ikke adlyder samtlige instruktioner.Helt enig. Det der med at man ikke kan være en del af en stemning uden at skulle instrueres i det, kan jeg slet ik overskue
Så må de argumentere med at de så en kamp mod AGF og at Brøndby blev taget i fodboldskole.Normalt vil man kunne se bort fra en enkelt af tingene, men BIF-fans falder fra på kun at have været til fodboldkamp![]()
Hvis jeg husker rigtigt, så bliver der 120 cm LED-reklamer på langsiden og bag målene.Ved vi om der kommer to rækker bandereklamer, så man kan lave store reklamer, som vi ser det på nogle af de store stadioner i Europa?
Masser af Jet-Sport……Hvis jeg husker rigtigt, så bliver der 120 cm LED-reklamer på langsiden og bag målene.
Bare der ikke kommer det store blinkeshow som andre steder. Så jeg er færdig med at komme på stadion, medmindre jeg da ønsker at risikere et epilepsianfald.
Det kommer helt sikkertBare der ikke kommer det store blinkeshow som andre steder. Så jeg er færdig med at komme på stadion, medmindre jeg da ønsker at risikere et epilepsianfald.
Så kender jeg en, der meget gerne vil overtage din billet til både åbningskampen, finalen om DM-guldet i 26-27 og de 4 kampe i CL-gruppespillet.Bare der ikke kommer det store blinkeshow som andre steder. Så jeg er færdig med at komme på stadion, medmindre jeg da ønsker at risikere et epilepsianfald.
Enig, det gøgl kommer uden tvivl.....lige som du heller ikke længere kan se en mudderkamp fra Filbert Street i Leicester
Du er velkommen til at købe mit guld+-sæsonkort. Det har en del år på bagen, så der er fornuftigt valg af pladser på det nye stadion. Desuden kan du sidde på A3 på Temu Park Vejlby, indtil vi kommer hjem igen. Men du skal slå til nu. Prisen stiger snart.Så kender jeg en, der meget gerne vil overtage din billet til både åbningskampen, finalen om DM-guldet i 26-27 og de 4 kampe i CL-gruppespillet.