Ny Ceres Park
Jeg er bare doven - og glad for at min chef ikke er AGF-fan...Vi kommer alle sammen fra Vestegnen og vi er pissesure i dag! Hvad er din undskyldning?
Min gode gud! Se her!Kameraet er i fuld sving igen, og der er nu sat det første store tribuneelement på den nye søjle. Så hvis man stod på den anden side ville man kunne se den fulde højde og hældning på stemningstribunen.
Hvis der er så stor interesse i at følge byggeprocesser, så kunne vi da godt bruge en byggeleder eller to på tegnestuen?
Der er naturligvis visse krav om erfaring afhængig af projektet, fx at man selv har været til en fodboldkamp, har gået i skole eller arbejdet på et kontor.Hvis der er så stor interesse i at følge byggeprocesser, så kunne vi da godt bruge en byggeleder eller to på tegnestuen?
Men det er måske, lige præcis den her byggeproces der er så interessant og ikke en generel interesse?
Normalt vil man kunne se bort fra en enkelt af tingene, men BIF-fans falder fra på kun at have været til fodboldkampDer er naturligvis visse krav om erfaring afhængig af projektet, fx at man selv har været til en fodboldkamp, har gået i skole eller arbejdet på et kontor.
Det kan godt være selve projektstyringen er noget rod, men man må godt nok rose dem for deres informationsniveau om deres planer og fremskridt. Det er vel flere gange om ugen, der kommer nyt på Instagram, med beskrivelse af status og med tegninger af, hvordan det endelige stadion kommer til at se ud.Der kommer to ekstra cams op nu, så man kan bladre imellem dem.
Lige ny vender de to nye dog den forkerte vej![]()
Ikke hvis der er kommet nye planer og tegningerDer kommer to ekstra cams op nu, så man kan bladre imellem dem.
De to nye webcams er til henholdsvis det nye atletik stadion og sportens hus.Der kommer to ekstra cams op nu, så man kan bladre imellem dem.
De to nye webcams er til henholdsvis det nye atletik stadion og sportens hus.
Nu når vi skal spille i grønt er det vel ok du kigger direkte ind i en skov?Har I fundet en måde, hvor man kan få den til at defaulte til det rigtige kamera? Og måske endda den gode opløsning? Det ville spare mig for flere timers arbejde frem mod februar 2026...![]()
Det er nok min arbejdsgiver, der har fortalt dem, at det ikke går med tre kameraer på én gang.