New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 366K
"Hvor blev de af"-tråden
Mon ikke han hurtigt er blevet dyrere, med det niveau han har åbnet sæsonen med?

Men selv ved 15 mio EUR er det vel end del mere end 10 mio DKK vi skal have procenter af?

Edit: Eller var det 15% af 10 mio EUR du mente? Tænker en god del af bonusserne er indløst siden da, så mon ikke vi allerede har fået en del mere end de 5 mio. EUR der blev snakket om dengang?
Ja, måske

Jeg tænkte han var 17-18 mill værd nu, og prisen var mellem 5-7 mill

Derfor "cirka"

Måske ender han endda med at være så god så han kan komme på landsholdet, i stedet for Lukas Høgsberg?!?
Er det Jannik Vestergaard som han skal slå af - han har vel fået mest spilletid i Championship de senere år møder vel ikke så høj kvalitet af angribere som TK gør.

Han har vel aldrig været udtaget og set an - det kan virke lidt sjovt men de kender ham fra U21 og så har skader måske spillet ind.

Han har vel aldrig været udtaget og set an - det kan virke lidt sjovt men de kender ham fra U21 og så har skader måske spillet ind.
Ja, mit indtryk var at sidste sæson var ret skadesplaget og at han ikke for alvor levede op til forventningerne. Men det man hører om denne sæson indtil videre er en spiller på et helt andet niveau. Passer ham måske også bedre at spille centralt i et tremandsforsvar, hvor jeg kan forstå han er rykket ind i år.

MEM i FCK gør mig egentlig ikke noget, udover at det var en virkelig god spiller der forlod os.. Men MEM har aldrig været “en af vores egne drenge”, men en Silkeborg-gut, som så AGF som det gode og fornuftige valg da han tog hjem til Danmark. Dét er altså en god sag, uagtet at han endte i FCK.. En rigtig god spiller, men vi må videre

Gyamfi startede inde for Esbjerg i pokalkampen mod Ringsted, men blev taget ud efter ca 10 sekunder da han tilsyneladende ikke var skrevet på holdkortet... Stærkt arbejde af EfB 🫣
Jeg kan ikke finde noget om det? i følge kampreferatet på EFBs hjemmeside skiftede de fem spillere i anden halvleg, mens det ser ud som om Gyamfi sad på bænken hele kampe

Jeg kan ikke finde noget om det? i følge kampreferatet på EFBs hjemmeside skiftede de fem spillere i anden halvleg, mens det ser ud som om Gyamfi sad på bænken hele kampe
fra Bold.dks forum:

Gyamfi var ikke skrevet på holdkortet. Dommeren opdagede det inden spillet blev sat i gang, så de fik lov at tage ham ud igen

Det er korrekt.
Han var skam på banen 10 sekunder og blev så taget ud igen, til protest fra enkelte Ringsted spillere.
Dum fejl at lave og som Nicdkinder skriver kunne vi være blevet taberdømt

De nåede åbenbart at få ham ud lige inden spillet blev sat igang... Det lyder som cirkus GF i start 0'erne...

fra Bold.dks forum:

De nåede åbenbart at få ham ud lige inden spillet blev sat igang... Det lyder som cirkus GF i start 0'erne...
Det er trods alt bedre end at blive taberdømt 😅

Back