"Hvor blev de af"-tråden
Jeg erindrer han var ret tæt på at vinde et trofæ en sæson, så tillykke med at det lykkedes derovreTillykke til Jesper
![]()
Jesper Sørensen vinder sit første trofæ
Få overblik over de seneste nyheder om dansk og international fodbold her.sport.tv2.dk
Tror der skal meget store penge på bordet - også for Tingager personligt - hvis det skal blive aktuelt. Han har børn der skal starte i skole inden længe, og blikket stift rettet på det nye stadion i Aarhus og de oplevelser, det kommer til at indebære. Meget sandsynligt at han har anførerbindet på, den dag stadion skal indvies ... Så er nederste halvdel af 2. Bundesliga heller ikke mere attraktiv ...Hvor lang tid går der inden der er smidt et bud på Tingager som vi ikke kan sige nej til![]()
Ja så finder vi ud af om der var træthed i truppen med Uwes trænergerning.Hvor lang tid går der inden der er smidt et bud på Tingager som vi ikke kan sige nej til![]()
Men det er også store penge.Tror der skal meget store penge på bordet - også for Tingager personligt - hvis det skal blive aktuelt. Han har børn der skal starte i skole inden længe, og blikket stift rettet på det nye stadion i Aarhus og de oplevelser, det kommer til at indebære. Meget sandsynligt at han har anførerbindet på, den dag stadion skal indvies ... Så er nederste halvdel af 2. Bundesliga heller ikke mere attraktiv ...
Men det er også store penge.
Iflg capology så tjener flere spillere over 1 mill Euro. Deres bedst betalte spiller tjener cirka 10 mill kroner.
Jeg tror ikke Rosler prøver at hente Tingager, men hvis han gør. Og samtidig vil smide en top5 løn efter ham, så tror jeg det er AGF der stopper den transfer - ikke Tingager.
Bochum har slet ikke den slags penge. Overhovedet.Hvor lang tid går der inden der er smidt et bud på Tingager som vi ikke kan sige nej til![]()
Han har en ansvar for en kone og to børn (mener jeg). Får han 4 år dernede og kan spare 1.5 mill mere op årligt. Så ville det være svært at bebrejde hamHvis tingager fik mulighed for at fordoble sin løn de næste 3 år, så tror jeg ikke det betyder ret meget for ham at kunne rende ind på vores nye stadion som anfører.
Kald mig kynisk, men 10 mil ekstra over de næste 3 år havde de fleste nemt taget imod.
Han har en ansvar for en kone og to børn (mener jeg). Får han 4 år dernede og kan spare 1.5 mill mere op årligt. Så ville det være svært at bebrejde ham
Altså den JJA, der fik besked på ikke at fucke det op for Uwe, da han var på vej på banen?Jeg ville ikke have noget imod, at Uwe sikrede sig JJA og måske endda Kahl.
I KNEW IT!Det er en spændende test, om nogen spillere kunne tænke sig at fortsætte sammen med Uwe. Det bliver i hvert fald ikke Dalsgaard
I den nyeste Det Hvide Snit refererer de, at Dalsgaard har sagt noget i retning af, at den nye træner ikke har behøvet at sætte dem fri. Det har hjulpet bare at slippe for at blive råbt af igen og igen, hvis man lavede en fejl.
Hvis Dalsgaard har løftet sit spil efter Uwes exit, så kan man jo overveje, om de andre spillere, der på samme måde har løftet deres niveau, måske kunne have en lignende oplevelse som Dalsgaard. Og om de så ville hungre efter en ny runde med den iltre tysker?
Jeg vil blive meget overrasket, hvis de smed et sådant tilbud på bordet - oveni den substantielle transfersum, AGF ville kræve. Tror simpelthen ikke klaveret spiller så godt - heller i Tyskland.Hvis tingager fik mulighed for at fordoble sin løn de næste 3 år, så tror jeg ikke det betyder ret meget for ham at kunne rende ind på vores nye stadion som anfører.
Kald mig kynisk, men 10 mil ekstra over de næste 3 år havde de fleste nemt taget imod.
Jeg vil blive meget overrasket, hvis de smed et sådant tilbud på bordet - oveni den substantielle transfersum, AGF ville kræve. Tror simpelthen ikke klaveret spiller så godt - heller i Tyskland.