"Hvor blev de af"-tråden
T-Knogle
Experienced member
Jeg bemærker at han er den forsvarsspiller på holdet, med den højeste score!Meget enig.
Mon ikke han er med næste gang i stedet for Vestergaard
Jeg bemærker at han er den forsvarsspiller på holdet, med den højeste score!Meget enig.
Mon ikke han er med næste gang i stedet for Vestergaard
Dejligt! Position?
Missionær til en start.. Så må man jo se senere hen..
Spændende - gad vide om det kan ende med en retur. Som U19 landsholdsspiller er han vel ikke helt uinteressant og måske vi har plads i truppen![]()
Tidligere AGF-talent afslører: Færdig i Serie A-klub
Det tidligere AGF-talent fortsætter ikke i Bologna F.C, bekræfter han overfor Campo.campo.dk
campo.dk
Var der ikke engang en 'Hvor blev de af?'-tråd?
Ham her ville jeg godt nok gerne have tilbage i klubben i en eller anden kapacitet. Men det er nok urealistisk som assistent for Jakob Poulsen.
![]()
Skørt! Tidligere FCK- og AGF-assistent meldes færdig i Sheffield og erstattes af forgænger
Ruben Selles er med al sandsynlighed fortid i Sheffield United i kølvandet på 5-0-nederlaget til Ipswich.campo.dk
Nej, som udgangspunkt ikke som cheftræner. Gerne som assistent eller lignende, men som jeg skrev er det nok næppe realistisk.Hvad tænker du så - er det som afløser til JP eller?
Og hvorfor. Tænker du han er en fantastisk træner og bare har været lidt uheldig med de klubber han har entreret med? Nu ser det ud til han bliver fyret efter 6 kampe i klubben.
www.tipsbladet.dk
Fantastisk.AC Milan vil have TK - der spekuleres i +15 mio Euro (som var kravet, da Aston Villa var interesseret i slutningen af det netop overståede transfervindue)
![]()
Storklub vil hente Thomas Kristensen
Den tidligere AGF-stopper kan være på vej til en af de største klubber i Italien, som er meget interesseret i at hente ham allerede til januar.www.tipsbladet.dk
Mon ikke han hurtigt er blevet dyrere, med det niveau han har åbnet sæsonen med?
Ja, altså lig med ca. 10-13 mio kr….ish’!