New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 366K
Var der ikke engang en 'Hvor blev de af?'-tråd?
Ham her ville jeg godt nok gerne have tilbage i klubben i en eller anden kapacitet. Men det er nok urealistisk som assistent for Jakob Poulsen.

Hvad tænker du så - er det som afløser til JP eller?

Og hvorfor. Tænker du han er en fantastisk træner og bare har været lidt uheldig med de klubber han har entreret med? Nu ser det ud til han bliver fyret efter 6 kampe i klubben.

Hvad tænker du så - er det som afløser til JP eller?

Og hvorfor. Tænker du han er en fantastisk træner og bare har været lidt uheldig med de klubber han har entreret med? Nu ser det ud til han bliver fyret efter 6 kampe i klubben.
Nej, som udgangspunkt ikke som cheftræner. Gerne som assistent eller lignende, men som jeg skrev er det nok næppe realistisk.
Men omvendt kan det jo være, at han viser sig at være en fantastisk cheftræner, hvis han får de rette forudsætninger. Dem gætter jeg på der er langt imellem i Championship og de lavere rækker i England.

AC Milan vil have TK - der spekuleres i +15 mio Euro (som var kravet, da Aston Villa var interesseret i slutningen af det netop overståede transfervindue)

AC Milan vil have TK - der spekuleres i +15 mio Euro (som var kravet, da Aston Villa var interesseret i slutningen af det netop overståede transfervindue)

Fantastisk.

Så får vi vel 15% af cirka 10 millioner.

Last edited:
Fantastisk.

Så får vi vel 15% af cirka 10 millioner.
Mon ikke han hurtigt er blevet dyrere, med det niveau han har åbnet sæsonen med?

Men selv ved 15 mio EUR er det vel end del mere end 10 mio DKK vi skal have procenter af?

Edit: Eller var det 15% af 10 mio EUR du mente? Tænker en god del af bonusserne er indløst siden da, så mon ikke vi allerede har fået en del mere end de 5 mio. EUR der blev snakket om dengang?

Back