Fanshoppen
Men det får alle jo så ikke nu hvor AGF ikke kan levere det de har solgt.
Jeg har bare lidt mere sympati for processen, end blot sort/hvid.
Når der sker ekstraordinære ting, så har jeg måske bare lidt mere fleksibilitet end gennemsnittet. Forholder mig måske lidt mindre til hvad lovgivningen siger, og lader tvivlen komme folk til gode. Jeg bliver ikke gladere (eller en trøje rigere) af, at brokke mig over en situation jeg hverken helt forstår eller kan ændre.Du må uddybe, hvad du mener?
Jeg vil vædde på langt de fleste fans ikke havde haft samme tålmodighed hos enhver anden butik.
Jeg synes ærlig talt, AGF og Craft har fået meget lang tid til at få styr på processen.
AGF er tredjestørst på merchandise i Danmark, og sælger for cirka 15 millioner årligt. De har hvert år ret mange trøjer og andet merchandise der sælges på udsalg, da det ikke er solgt i løbet af sæsonen.Sorry, men hvis AGF kun forventede at sælge 3000 trøjer ved et mesterskab, så er der da endnu mere grund til alarm.
Med små 60.000 på gaden omkring sidste kamp, og det helt ekstreme hype der havde været i ugerne op til, så er der sgu nogle der burde blive bedre til at håndtere salg og forventninger.
Jeg havde ikke forventet under 20.000 trøjer solgt, snarere tværtimod.
AGF er tredjestørst på merchandise i Danmark, og sælger for cirka 15 millioner årligt. De har hvert år ret mange trøjer og andet merchandise der sælges på udsalg, da det ikke er solgt i løbet af sæsonen.
I den netop overståede sæson var alt revet af hylderne., pg visse modeller bestil hjem flere gange. Så mit gæt er man måske havde solgt for 20 millioner allerede der.
At man så tror man ekstraordinært kan sælge for yderligere 4 millioner (trøjer, hoodies, tørklæder med videre) synes jeg egentlig allerede er nogenlunde ambitiøst. At man ender med at sælge merchandise for cirka 30 måske 35 millioner på få dage, det havde jeg nok heller ikke regnet med.
Når der sker ekstraordinære ting, så har jeg måske bare lidt mere fleksibilitet end gennemsnittet
Hvor har jeg skrevet det?Jeg ser en ekstraordinær tålmodighed med AGF.
Men jeg kan forstå, du aldrig brokker dig over noget du ikke forstår.
Guldtrøjen ?Jeg modtog trøjen i torsdags
Men jeg bestilte den først sidst I maj, så jeg vidste, der ville gå noget tid...
Men jeg kunne jo ikke prøve den før, jeg købte
Så enten er de små i størrelsen, eller også er jeg blevet tykkere
Det sidste er bestemt muligt
- men hvor er så logikken i, at min str. L, bestilt 11. maj, nu er forsinket på ubestemt tid?
Jeg tror AGF shoppen har klokket gevaldigt i rækkefølgen. Nu er jeg harm [på AGF shoppen, Craft og hvem fander ellers der er ansvarlige]. Jeg afbestiller sgu' IKKE - jeg vil ha' den guldtrøje, som er betalt for. Har # 87***Ja
Men nu bor jeg tæt på Harald Jensens Plads.
Så der er ikke så langt til Rumænien, hvor den er produceret
![]()
Min trøje føles også mindre end en XL trøje, men hvad ved jegJeg modtog trøjen i torsdags
Men jeg bestilte den først sidst I maj, så jeg vidste, der ville gå noget tid...
Men jeg kunne jo ikke prøve den før, jeg købte
Så enten er de små i størrelsen, eller også er jeg blevet tykkere
Det sidste er bestemt muligt
Det er måske det, der hedder Shrinkflation - når der kommer så mange bestillinger på så kort tid, må man spare lidt
Cut til “undskyld men vi er forsinkede igen”Okay, jeg fik svar på min e-mail fra i torsdags fra shoppen og blev lovet, at min AGF guld jersey bliver afsendt om 2-4 dage...please let it be true...jeg har 'Ventet Hele Livet' på den trøje, selvom jeg oplevede 1986 mesterskabet som 14-årig med kun 10 min. på cykel til stadion og jeg så omkring 10 hjemmekampe den sæson plus en pokalkamp (vist mod Esbjerg).
![]()