Fanshoppen

Jeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdageJeg er lidt forundret over, om de med sidste uges skriv og stadig udeblivende udvikling så mener, at det herfra er mit eget ansvar at række ud til dem for at få leveret min ordre
Uanset hvor ilde man tager det op eller ej, så er og bliver det en farce det her. Så giv dog en ærlig eller realistisk opdatering og en vente-cola i stedet for det der.
View attachment 7457
Fin besked - jeg forstår bare ikke overdragelsen af ansvar. Gu er det da ej blevet vores ansvar selv at skulle række ud til dem for at få leveret vores udeståender.Jeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdage
Det skal jeg fandme se før jeg tror på det hahaJeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdage
Jeg er enig med dig - men mon ikke man får den uanset om man skriver eller ej.Fin besked - jeg forstår bare ikke overdragelsen af ansvar. Gu er det da ej blevet vores ansvar selv at skulle række ud til dem for at få leveret vores udeståender.
Vi får se om der så sker noget om “3-5 dage” eller ej, eller om det også er snik-snak.
Tak for opdateringen anyways![]()
Jeg skrev til dem i torsdags og stadig intet svar !Jeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdage
Jeg plukker ligeJeg tænker det må være rædselsfuldt at være ansat der og skulle konfronteres med alle de kunder.
Jeg plukker lige
Har været derinde et par gange hvor jeg har oplevet voksne mennesker skabe sig overfor de ansatte. Den ene gang bad jeg en mand om at slappe af for medarbejderne kan sgu ikke gøre for at baglandet har lavet ged i den
Jeg plukker lige
Har været derinde et par gange hvor jeg har oplevet voksne mennesker skabe sig overfor de ansatte. Den ene gang bad jeg en mand om at slappe af for medarbejderne kan sgu ikke gøre for at baglandet har lavet ged i den
Måske nogen burde sende en mail til JN.Man skal selvfølgelig ikke være ubehagelig overfor de ansatte, men klager og brok er nu engang deres lod.
Der er ikke en direkte linje til den merhcandise ansvarlige, så der er kun én vej at gå for menigmand og det er den vej.
Så må de ansatte tage klagerne med videre op, men i forhold til den service der fortsat ydes, så tyder det ikke på at den ansvarlige agerer på det.
Han bør fyres omgående.
Det kan være man lige bliver paf over en ung der ikke aner hvad de forskellige grøntsager eller andre basale ingredienser er, eller en der tydeligt sidder med tømmermænd - eller forventningen om at sætte over til tømmermænd senere på aftenen. Men det er stadig mennesker, og de skal behandles ordentligt.Min datter er 15 år gammel og arbejder i Rema. Hvad hun blive udsat for af nedladende kommentarer og skældud fra perfide kunder er absurd.
Jeg kan ganske enkelt ikke klare den opførsel over for unge mennesker, der er ramt af elendig ledelse og manglende planlægning ovenfra.