Fanshoppen
Det skulle så være noget helt nyt....
Så har jeg ikke gjort det godt nok!Men iøvrigt anser jeg (trods alt) ikke AGF-forum som et kunstværk, så jeg synes ikke nogle af begreberne passer til den nuværende kontekst.
Jamen Gollum... De takker jo for din forståelse og tålmodighed?View attachment 7408
Og af den grund er jeg ude…. Fuck den lorte shop aldrig om jeg køber noget igen
OkTil Gullum : Ude er det så også af AGF Forum?
For så er det et stort ja tak herfra....din lidelses historie magter jeg sq ikke at høre mere på!
Jeg glæder mig blot til at få min trøje og samtidigt slippe for dit Curling Klynk!
I en verden hvor der er meget større problemer end en Tshirt...så syntes jeg du skal få tingene lidt i relerief.
View attachment 7408
Og af den grund er jeg ude…. Fuck den lorte shop aldrig om jeg køber noget igen
Jeg synes de er forfriskende.Åh gud hvor er jeg glad for at læse flere af dine indlæg..
Tillykke med din beslutning
Tænker det er pudsigt at han ikke har nogle venner eller familie der kan høre om hans store udfordringer
Jeg kan anbefale ignore-funktionen, den har været guld værd for mig. Ikke mindst i kamptråde. Undtagen når I andre citererTil Gullum : Ude er det så også af AGF Forum?
For så er det et stort ja tak herfra....din lidelses historie magter jeg sq ikke at høre mere på!
Jeg glæder mig blot til at få min trøje og samtidigt slippe for dit Curling Klynk!
I en verden hvor der er meget større problemer end en Tshirt...så syntes jeg du skal få tingene lidt i relerief.
Ensomhed anno 2026 er en stor ting.Tænker det er pudsigt at han ikke har nogle venner eller familie der kan høre om hans store udfordringer
Jeg synes diskussionen om diskussionen om Gollum og hans trøje er trættende. Det har jeg lige meddelt min kone, som heldigvis er meget forstående.Jeg finder det trættende at høre på dem der beklager sig over Gollum. Har i ikke større ting at gå op i, end en debat på et forum? Er der ikke nogen i jeres omgangskreds der gider høre på hvor irriterende i synes han er?
Det er en tråd om fanshoppen, og indlæggene holder sig til topic.
Jeg havde i mit indlæg en sektion om noget lignende (edit: men tog det ud):Jeg synes diskussionen om diskussionen om Gollum og hans trøje er trættende. Det har jeg lige meddelt min kone, som heldigvis er meget forstående.
Meget interessant.. kan ikke finde andre danske fanshops under 2.4 med over 100 anmeldelser. Laveste ranked spisested i Østjylland kysser 2.4. Hvoraf mange reportere om madforgiftning.1.9 stjerner på trustpilot er simpelthen en katastrofe for en forretning. Jeg har ingen ord