Fanshoppen
Det er alligevel et rystende lavpunkt efter mange pinlige historier.
Det er alligevel et rystende lavpunkt efter mange pinlige historier.
Det ER pinligt, og jeg håber virkelig også at AGF synes at den her omgang har været direkte flov…Det er alligevel et rystende lavpunkt efter mange pinlige historier.
Et spørgsmål: Er der kommet nogle AGF-guld-øl eller Guld-vin eller lignende på hylderne i Aarhus?? Skulle spørge fra en ven![]()
www.bryg365.dk
Hvad med at gå 'unabomber'? Det er konkret, men længe siden og mentalt langt væk/teoretisk. Norsk stjernepsykopat er naturligvis langt over stregen.
Det her var for den nye hjemmebanetrøje som var på lager. Ikke guldtrøjen
Det kunne være lidt et interessant eksperiment at se hvor de er fremstillet. Jeg kan se at min søns away er lavet i Tyrkiet, imens min egen trøje er fremstillet i Rumænien. Der kan vel være kvalitetsmæssig forskel fra fabrik til fabrik. Hvor er din fra?Så er spørgsmålet: Har de lavet dem i flere kvaliteter eller forskellige steder, således at der ikke er en ensartet produktion?
@JanSchoubyDet kunne være lidt et interessant eksperiment at se hvor de er fremstillet. Jeg kan se at min søns away er lavet i Tyrkiet, imens min egen trøje er fremstillet i Rumænien. Der kan vel være kvalitetsmæssig forskel fra fabrik til fabrik. Hvor er din fra?
Min guldtrøje er fra Rumænien og ny hjemmebanetrøje er fra Tyrkiet (begge klarmeldt 24/6), hvis det hjælper på statistikkenDet kunne være lidt et interessant eksperiment at se hvor de er fremstillet. Jeg kan se at min søns away er lavet i Tyrkiet, imens min egen trøje er fremstillet i Rumænien. Der kan vel være kvalitetsmæssig forskel fra fabrik til fabrik. Hvor er din fra?
Jeg kan oprigtigt ikke forstå hvordan du får det til at være ironisk.Jeg tænker, at dit indlæg er en ironisk kommentar. Men det er svært at gennemskue. Hvad med, at vi bare i fællesskab vedtager, at vi helt undlader at referere til terrorister, terrorhandlinger, krig, diktatorer mv. når vi skal beskrive vores sindstilstand?
Som pårørende til en forældre som døde af en blodprop, gør det mig absolut intet at bruge dét begreb (omend jeg ikke helt forstår hvorfor..), men ord og sætninger, med en ordlyd af noget der “går ud over en selv” finder jeg markant anderledes end “Fuck man, jeg går Krystalnat hvis vi taber” eller lignende.. Personligt finder jeg det direkte frastødende at bruge Utøya, Krudttønden, Fields o.l. som en beskrivelse på noget man “vil gøre” hvis man “springer en sikring på øverste etage..Jeg kan oprigtigt ikke forstå hvordan du får det til at være ironisk.
'Aj, jeg bliver nok en kende utilfreds...' kan godt fungere som kraftudtryk i nogen sammenhænge, men i andre vil man gerne lægge lidt mere tryk på. Og der tænkte jeg højt omkring hvad der er hensigtsmæssigt og hvad der ikke er.
'Han fik en hjerneblødning', 'jeg får en blodprop' er også udtryk man benytter, der kan være generende for nogen. Men der er forskel på at tale om en blodprop i generiske termer, og da Graver råbte 'Ståle, Ståle' i en eller anden sammenhæng.
Vente?Første gang jeg ytrer noget om venten på min guld jersey...via mail blev jeg og sikkert flere lovet senest afsendelse den 8 juli...intet er sket og jeg har heller ikke modtaget mail om yderligere forsinkelse. Jeg har ventet tålmodigt og kan godt vente lidt endnu...Hvad bør jeg gøre nu?
Jeg kan oprigtigt ikke forstå hvordan du får det til at være ironisk.
'Aj, jeg bliver nok en kende utilfreds...' kan godt fungere som kraftudtryk i nogen sammenhænge, men i andre vil man gerne lægge lidt mere tryk på. Og der tænkte jeg højt omkring hvad der er hensigtsmæssigt og hvad der ikke er.
'Han fik en hjerneblødning', 'jeg får en blodprop' er også udtryk man benytter, der kan være generende for nogen. Men der er forskel på at tale om en blodprop i generiske termer, og da Graver råbte 'Ståle, Ståle' i en eller anden sammenhæng.
Jeg er helt skuffet over, at jeg ikke selv købte en. Men jeg kommer til at mærke grundigt efter på de øvrige i husstanden.Med alt det der bliver skrevet om mesterskabstrøjen, så glæder jeg mig kun endnu mere til at modtage den og mærke kvalitet af den
1.9 stjerner på trustpilot er simpelthen en katastrofe for en forretning. Jeg har ingen ord