New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 70K
Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Var nysgerrig om du ejede en drone 😉
ah okay - frygtede lige det var sådan noget med rettighedsophav igen :D

hehe :D
Men kunne da nok også have skrevet "AGF har lagt dette billede op fra i dag" - det ville også være mere nøjagtigt, og så folk havde en chance for at finde det - og se mere.

ah okay - frygtede lige det var sådan noget med rettighedsophav igen :D

hehe :D
Men kunne da nok også have skrevet "AGF har lagt dette billede op fra i dag" - det ville også være mere nøjagtigt, og så folk havde en chance for at finde det - og se mere.
Men det er god skik lige at nævne i indlægget, hvor billedet kommer fra og evt. med link til siden 😛

Jeg ved det godt. Jeg er nok bare gammel og gnaven, men der er nu noget der provokerer mig ved, at der opkræves betaling for at komme ind og se en træningskamp.

Det giver mening, at de gerne vil trykteste på det nye stadion med madboder, billetter og det hele, men så udsted gratis billetter til alle, i stedet for de udvalgte få.

1000002694.webp

Jeg er nok bare gammel og gnaven, men der er nu noget der provokerer mig ved, at der opkræves betaling for at komme ind og se en træningskamp.
Hvis det at være gammel og gnaven gør dig vred over at der tages entré til en træningskamp, så er der ikke noget galt med at være gammel og gnaven. Det er usselt.

Jeg ved det godt. Jeg er nok bare gammel og gnaven, men der er nu noget der provokerer mig ved, at der opkræves betaling for at komme ind og se en træningskamp.

Det giver mening, at de gerne vil trykteste på det nye stadion med madboder, billetter og det hele, men så udsted gratis billetter til alle, i stedet for de udvalgte få.

View attachment 4283

Seriøst. Først adgang 3 dage senere for folk som ikke abonnerer på det ene eller andet. Hvad regner de med? 12.000 tilskuere til en ligegyldig træningskamp?

Vil man helt bevist skubbe folk mere væk fra produktet?

Jeg tænker at de regner med at få testet det salgsforløb de vil bruge i superligaen.
Og snakkede de ikke noget om at der også kommer TV-produktion på fordi rettighedshaverne også gerne vil have testet setup'et i Vejlby? Hvis så, måske endda der også er VAR til denne kamp - Det må næsten være FCMsk verdenspremiere i så fald, VAR til en friendly :ROFLMAO:

Det koster 50 kr. Gratis adgang for abonnenter og Play + samt naboer i et kæmpe område. Og kampen bliver afviklet som en superligakamp.

Måske er det ikke det mest foragelige i historien?

Hvem har sagt det? Altså at det er det mest foragelige i historien?

Tror du mange tager derud med f.eks deres børn når det koster penge? Tror du der kommer flere end normalt når det koster penge?

Altså fremmer AGF?

Kender en bibliotekar, som har fortalt mig, at de får flere deltagere til arrangementer på biblioteket hvis de opkræver et mindre beløb, end hvis det er gratis. Det er noget med at signalere, at arrangementet har en værdi.

Ikke fordi jeg har tænkt mig at komme alligevel og nu kan jeg forstå at @Sydhavnen heller ikke har tænkt sig at troppe op ovre fra staden, så nej der bliver næppe udsolgt og man kunne da sagtens have valgt, at der var gratis adgang. Det er der så åbenbart for de helt lokale.

Back