New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 70K
Jeg kommer til at tænke på Hummel Gulvservice der engang for mange år siden averterede med "Er dine gulve grimme og skummel, så ring til Hummel" og konstaterer at når jeg kan huske det, er det måske et virkelig dårligt rim der virker bedst...

Ift Ceres Park Vejlby er der vel også en form for effektivisering i at man efter enhver kamp altid bare kan svare på spørgsmålet om hvordan det var, at det var bidende kult.

Jeg kommer til at tænke på Hummel Gulvservice der engang for mange år siden averterede med "Er dine gulve grimme og skummel, så ring til Hummel" og konstaterer at når jeg kan huske det, er det måske et virkelig dårligt rim der virker bedst...

Ift Ceres Park Vejlby er der vel også en form for effektivisering i at man efter enhver kamp altid bare kan svare på spørgsmålet om hvordan det var, at det var bidende kult.
Det bliver rart at få teaterkikkertvittigheden pensioneret, for nu kan man da se banen som både langsynet, nærsynet og snæversynet.
Vi byder i stedet velkommen til brusenichevittigheden, når vi alle tilskuere er reduceret til våde hunde. Eller køleskabsvittigheden. Og stilladsvittigheden....nå nej, det er jo virkeligheden.
Vores modstanderfans har fået serveret en palet af gratis vittighedsmateriale. Jakob Nielsens udbrud vil i fremtiden blive beskrevet som stilladskonflikter.

Det bliver rart at få teaterkikkertvittigheden pensioneret, for nu kan man da se banen som både langsynet, nærsynet og snæversynet.
Vi byder i stedet velkommen til brusenichevittigheden, når vi alle tilskuere er reduceret til våde hunde. Eller køleskabsvittigheden. Og stilladsvittigheden....nå nej, det er jo virkeligheden.
Vores modstanderfans har fået serveret en palet af gratis vittighedsmateriale. Jakob Nielsens udbrud vil i fremtiden blive beskrevet som stilladskonflikter.
Men når de beskylder os for at være opstyltede kan vi sige, det kan I selv være 🤪

Det er jo i øvrigt værd at bemærke, som der skrives i artiklen ovenfor, at vores midlertidige stadion bliver landets 5. største med de 12.000 tilskuere. Så det er jo ikke helt håbløst.
Det er bare ikke sandt.. Parken, Brøndby, Esbjerg, Odense, Aalborg og FCM er større.. FCM ligger på noget i stil med 12.150.. Men det er da i top 10

Last edited:
AGF’s egen “Update TV” har lavet et indslag om Ceres Park Vejlby, som kan ses i AGF Play.
Er generelt meget positiv om det midlertidige stadion!

Men er spændt på, hvordan udsynet bliver til den ene side af banen for dem, der skal sidde på en flad familietribune lige op ad et stemningsafsnit med ståpladser. Nok meget godt med Ungdomszonen til at lave en højdemæssig blødere overgang fra familieafsnittet til stemning👍 Generelt bliver det dog træls for små personer på endetribunerne, tror jeg

Back