Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Er det overdækkede ståpladser bagerst, der er ved at tilblive?Den nye tribune giver stadion i Vejlby et kæmpe løft! Faktisk et imponerende midlertidigt stadion!!
Ja, det er….men dækker kun få af de øverste rækker…og altså kun på den nye A-tribune….disse rækker bliver primært reserveret for sponsorerEr det overdækkede ståpladser bagerst, der er ved at tilblive?
Meget enig. I guder jeg blev våd under Brøndby kampenÆrgerligt at man ikke kan få et tag over C tribunen. Det er en kæmpe mangel.
Min kammerat har købt os billetter til 275,- stykket.![]()
Se billederne: Ny kæmpe-tribune er klar på AGF's hjemmebane
Den nye hovedtribune på Ceres Park Vejlby kan rumme 3.400 tilskuere og har særlige VIP-sæder. Den skal sikre bedre forhold på det midlertidige stadion i Vejlby.stiften.dk
Den nye tribune ser sgu lidt fed ud
Dog stejle priser også på den tribune
275 for en AGF kamp på et skodstadion. Og så undrer de sig sikkert når der ikke er udsolgt. Det kunne jeg ikke drømme om at betale. Måske til en gruppekamp i Europa.Min kammerat har købt os billetter til 275,- stykket.Det bliver vist kun ved den ene stadiontur i år.
Samme reaktion her. Jeg blev sgu fornærmet og måtte vælge mellem princip og venskab, så nu skal jeg på stadion275 for en AGF kamp på et skodstadion. Og så undrer de sig sikkert når der ikke er udsolgt. Det kunne jeg ikke drømme om at betale. Måske til en gruppekamp i Europa.
Har købt til C5 mod Randers.
Lækre pladser (hvis det ikke regner).
Men 250 kr. for C5 er sq i overkanten.
Jeg kunne sagtens ende med at prioritere udebane-ture i Jylland denne sæson.
Jeg har i forvejen 80 minutters kørsel til Vejlby.
275 for en AGF kamp på et skodstadion. Og så undrer de sig sikkert når der ikke er udsolgt. Det kunne jeg ikke drømme om at betale. Måske til en gruppekamp i Europa.
Fuldt forståeligt. AGF’s billetpriser er for vilde. Jeg gad ikke betale de penge pr kamp. I modsætning kan man på et rigtig stadion i Herning se mesterskabskandidater på de bedste pladser på langsiden for 160kr. Til sammenligning burde AGF’s priser ligge omkring 120kr. Men fanpleje og agf does not compute.Har købt til C5 mod Randers.
Lækre pladser (hvis det ikke regner).
Men 250 kr. for C5 er sq i overkanten.
Jeg kunne sagtens ende med at prioritere udebane-ture i Jylland denne sæson.
Jeg har i forvejen 80 minutters kørsel til Vejlby.
Var der virkelig så mange i Haderslev igår i udebaneafsnittet?
Præcis. Bedre oplevelse til halv pris.Jeg tror mange gør som dig. Oplevelsen er bedre, til halv pris.
1827 i AGF afsnittet igår var jo mega imponerende i en sommerdag i uge 29.
Præcis. Bedre oplevelse til halv pris.
Der er ofte også bedre opbakning og fællesskabsfølelse på udebane. Jeg stiller mig som regel lidt ude i siden - så kan de unge mennesker gøre hvad de vil i midten.
Jeg kommer næppe til at betale 250 kr. for at sidde i regnvejr i efteråret i Vejlby. Og rent logistisk kommer jeg hurtigere til Herning, Viborg, Silkeborg og Vejle, mens Fredericia og Randers er det samme som Vejlby. Så bliver valget pludselig nemt.
Man kunne vel også vælge billetter til en anden sektion end den dyreste på stadion?Min kammerat har købt os billetter til 275,- stykket.Det bliver vist kun ved den ene stadiontur i år.
Man kan købe siddepladser på den nye overdækkede langside til 200 kr. i de yderste sektioner.Det er nok endnu værre for dem som ikke er så hardcore fans som vi er. Min gamle far elsker at se AGF, men han kommer aldrig til at betale 275kr for at se en af kamp ude i Vejlby.
Hans helbred er ikke til at stå i 2 timer, eller sidde i regnvejr.
Der mister vi nok en del de kommende år.
Ja, det er en træls konsekvens af midlertidigt stadion.Det er nok endnu værre for dem som ikke er så hardcore fans som vi er. Min gamle far elsker at se AGF, men han kommer aldrig til at betale 275kr for at se en af kamp ude i Vejlby.
Hans helbred er ikke til at stå i 2 timer, eller sidde i regnvejr.
Der mister vi nok en del de kommende år.