New posts

Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 859
  • Views Views: Views 70K
275 for en AGF kamp på et skodstadion. Og så undrer de sig sikkert når der ikke er udsolgt. Det kunne jeg ikke drømme om at betale. Måske til en gruppekamp i Europa.
Samme reaktion her. Jeg blev sgu fornærmet og måtte vælge mellem princip og venskab, så nu skal jeg på stadion 😁

Har købt til C5 mod Randers.
Lækre pladser (hvis det ikke regner).
Men 250 kr. for C5 er sq i overkanten.

Jeg kunne sagtens ende med at prioritere udebane-ture i Jylland denne sæson.
Jeg har i forvejen 80 minutters kørsel til Vejlby.

Jeg tror mange gør som dig. Oplevelsen er bedre, til halv pris.

1827 i AGF afsnittet igår var jo mega imponerende i en sommerdag i uge 29.

275 for en AGF kamp på et skodstadion. Og så undrer de sig sikkert når der ikke er udsolgt. Det kunne jeg ikke drømme om at betale. Måske til en gruppekamp i Europa.

Nu bor jeg i Valby, så ikke tit jeg er i Aarhus desværre.

Skal dog derud til næste kamp. Jeg troede sgu de tog pis på mig med de priser. Der var til A tribunen, pris 275kr stykket. Hvad fanden regner de med?

Endte med 2 stk stå pladser til 150kr stykket.

Hvad bliver billet priserne så på det nye stadion? 400 pr billet?

Vi ender med et tilskuer tal på 4-5000 hvis vi fortsætter vores elendige spil og holder de priser.

Har købt til C5 mod Randers.
Lækre pladser (hvis det ikke regner).
Men 250 kr. for C5 er sq i overkanten.

Jeg kunne sagtens ende med at prioritere udebane-ture i Jylland denne sæson.
Jeg har i forvejen 80 minutters kørsel til Vejlby.
Fuldt forståeligt. AGF’s billetpriser er for vilde. Jeg gad ikke betale de penge pr kamp. I modsætning kan man på et rigtig stadion i Herning se mesterskabskandidater på de bedste pladser på langsiden for 160kr. Til sammenligning burde AGF’s priser ligge omkring 120kr. Men fanpleje og agf does not compute.

Jeg synes priserne er fair. Hvis det var på det nye stadion med dertilhørende opdaterede faciliteter. Man kan ikke prissætte efter spillet, men vi spiller altså på et stillads uden tag. Det er sgu lidt skammeligt at charge så meget.

Det kunne være en fin "stille" protest, at folk bare gav den gas på udebaneafsnittene.

Der er heldigvis også efterhånden rigtig god forståelse for 2 udeafsnit. 1 til stemningsfans og 1 tilhørende til familie + diverse. Så man behøver ikke stå i bar kas og kaste fadøl på udebaneafsnittet mere ;)

Jeg tror mange gør som dig. Oplevelsen er bedre, til halv pris.

1827 i AGF afsnittet igår var jo mega imponerende i en sommerdag i uge 29.
Præcis. Bedre oplevelse til halv pris.

Der er ofte også bedre opbakning og fællesskabsfølelse på udebane. Jeg stiller mig som regel lidt ude i siden - så kan de unge mennesker gøre hvad de vil i midten.

Jeg kommer næppe til at betale 250 kr. for at sidde i regnvejr i efteråret i Vejlby. Og rent logistisk kommer jeg hurtigere til Herning, Viborg, Silkeborg og Vejle, mens Fredericia og Randers er det samme som Vejlby. Så bliver valget pludselig nemt.

Præcis. Bedre oplevelse til halv pris.

Der er ofte også bedre opbakning og fællesskabsfølelse på udebane. Jeg stiller mig som regel lidt ude i siden - så kan de unge mennesker gøre hvad de vil i midten.

Jeg kommer næppe til at betale 250 kr. for at sidde i regnvejr i efteråret i Vejlby. Og rent logistisk kommer jeg hurtigere til Herning, Viborg, Silkeborg og Vejle, mens Fredericia og Randers er det samme som Vejlby. Så bliver valget pludselig nemt.

Det er nok endnu værre for dem som ikke er så hardcore fans som vi er. Min gamle far elsker at se AGF, men han kommer aldrig til at betale 275kr for at se en af kamp ude i Vejlby.

Hans helbred er ikke til at stå i 2 timer, eller sidde i regnvejr.

Der mister vi nok en del de kommende år.

Last edited:
Min kammerat har købt os billetter til 275,- stykket. 🥴 Det bliver vist kun ved den ene stadiontur i år.
Man kunne vel også vælge billetter til en anden sektion end den dyreste på stadion? 🤔
Jeg forstår godt, at man ikke nødvendigvis vil stå op, men man kan jo få siddepladser i f.eks. sektion C1 og C8 til 175 kr.

Når det er sagt, synes jeg også, at priserne på langsiderne er en tand for høje. Det undrer mig især, at man ikke har inddelt kampene i forskellige priskategorier – det virker lidt vildt, at en kamp mod Fredericia koster det samme som en kamp mod FCK. Det har man også haft tidligere og det er der også mange andre klubber der benytter.

Det er nok endnu værre for dem som ikke er så hardcore fans som vi er. Min gamle far elsker at se AGF, men han kommer aldrig til at betale 275kr for at se en af kamp ude i Vejlby.

Man kan købe siddepladser på den nye overdækkede langside til 200 kr. i de yderste sektioner.

Ja, det er en træls konsekvens af midlertidigt stadion.

Jeg krydser fingre for, at din fars helbred om to år er til at kunne se kampe på det nye stadion.

Back