Debat om det midlertidige stadion (Ceres Park Vejlby)
Man hører det bare tit. "Vi er den mest vindende klub i pokalturneringen", som en en slags forklaring på hvor god en klub vi er. Jeg synes ikke rigtig det er noget at brande sig selv på, når det er 29 år siden vi senest vandt. Bevares det er selvfølgelig faktuelt korrekt, men det er at dvæle for meget ved fortiden. Jeg synes også formuleringen i 2025 planen var svag. I stedet for en formulering der binder an på at andre fejler, så skulle man have sagt "AGF skal genvinde pokalturneringen én gang". Hvis FCK vinder den, så har vi da noget at jagte, frem for at kigge på bedrifter, der ligger 70 år tilbage. Jeg anerkender selvfølgelig AGF fine historie, og den må man aldrig glemme, men lad os nu hellere holde fokus på os selv frem for FCK.Sovepude, hvem, hvad, hvordan? Så er vi ikke længere gået efter at vinde pokalturneringen eller hvad?
Fint nok med en eventuelt lille lejeindtægt. Det må vel næsten være fordi der er flere der fx studerer i Århus og at det er lidt nemmere at komme derned eller måske den formentlig bedre bane. Jeg troede ellers et mere “rigtigt” stadion med overdækning osv i Hobro ville være det mest oplagte for dem.