Cykling
Ja - det lover ikke specielt godt for resten af løbet men nu må vi se
Ja - det lover ikke specielt godt for resten af løbet men nu må vi se
Det er meget sandsynligt at Pogacar smadrer alle, men det er ikke noget, som man kan konkludere på baggrund af de to kørte etaper. Begge har været bakkeafslutninger, som passer perfekt til de mere punchy ryttere, som Vingegaard på ingen måde er sammenlignet med Del Toro og Pogacar.Touren er allerede afgjort…
Det, del Toro og Pogacar viste i dag, er det, vi kommer til at se de næste 19 dage.
Sjovt som del Toro ikke kunne hænge på i går men i dag…
Fuck jeg hader det hold…
Men det viste de jo ikke i går.Begge har været bakkeafslutninger, som passer perfekt til de mere punchy ryttere, som Vingegaard på ingen måde er sammenlignet med Del Toro og Pogacar.
Svært at køre solo i den modvind.Jonas var vel kun med hjem i dag, fordi UAE synes del Toro skulle vinde... Jeg er ret sikker på at ingen var kommet med hjem, hvis Pogacar var kørt i bunden af den stejle stigning...
Det gør det da sværere ja, men han lignede en der sagtens kunne være kørt hvis han ville
? Håbløst at snakke cykling i en cykel tråd?Det tog en sag inden tråden endte i det her.. håbløst at snakke cykling herind.. øv.
De Lie har været syg (igen fristes man til at sige), så det er forhåbentlig en stor del af forklaringen. Måtte springe holdpræsentationen over fordi havde svært ved at komme af tønden...vi stod nede hvor Montjuic Stigningen begyndte, vi ville have værdsat en brise men det mørkede vi ikke noget af, længere oppe skal jeg ikke kunne sige hvordan det var.
Så Charming første gang de cyklede opad prøvede at vise ham logoet, jeg tror han havde nok at gøre med at køre opad.
Arnqud de Lie for en laaaang vej til Paris han så noget tung ud både i går og idag.
Men der gjorde han ikke.. og hvis han ville, så havde han også gjort det.
Det med at sidde på bakken og regne med at Del Toro kunne vinde er søgt.
Hvis pogacar havde haft super overskud havde han prøvet, og måske (meget muligt) kunne han have gjort det, men han turde ikke blotte sig i modvinden, og om muligt ville han ikke risikere at få nogen i nakken, hvis han kørte i rød.