New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 42K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Last edited:
@poznaniak - Thank you, for all the insights, the sober comments and what you brough to this forum.

In AGF we got a song saying "I troede vi var døde og borte. I troede vi ville forgå. Men blå hvid er vi af hjerte og GF vil altid bestå. Med blod, sved og tåre vi fejrer, de modigste helte fra BY!"

What it basicly means, is - We´ve been ruled out. We´ve been defeated and looked down. But. We will always rise.

I hope you´ve gotten an interested in AGF. I´ve gotten one in Lech Poznan, and will visit the town at some point.

@poznaniak - Thank you, for all the insights, the sober comments and what you brough to this forum.

In AGF we got a song saying "I troede vi var døde og borte. I troede vi ville forgå. Men blå hvid er vi om hjertet og GF vil altid bestå. Med blod, sved og tåre vi fejrer, de modigste helte fra BY!"

What it basicly means, is - We´ve been ruled out. We´ve been defeated and looked down. But. We will always rise.

I hope you´ve gotten an interested in AGF. I´ve gotten one in Lech Poznan, and will visit the town at some point.
Jeg er nødt til at benytte lejligheden til at rette en alt for udbredt misforståelse.

"AF HJERTE" - ikke "af hjertet". Det første er smukt dansk, det andet er noget vrøvl.

Jeg beklager, at det lige skulle gå ud over dit indlæg. 🙂

Puha jeg savner noget nedtakt med videoer af ekstatiske GF’ere, der interviewes.

Også sjovt at de interviewer Mads Emil efter FCKs sejr og at artiklen kommer til at handle om AGF:

Også sjovt at de interviewer Mads Emil efter FCKs sejr og at artiklen kommer til at handle om AGF:

Tingager 💙 💙

Men du siger jo fy-ordet... skidt pyt - vi elsker det:-)

- Jeg har arbejdet i denne branche i 30 år. Jeg har oplevet store skuffelser, men denne er en af de største. Smerten er enorm. En ærgerlig følelse, lyder det fra Frederiksen ifølge polske Meczki.
Thomas Oppermann Reaction GIF by Bayerischer Rundfunk

Back