Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
Sygt reddet af Hedenstad også. Jeg har fået mig et nyt crush i ham
Klasse kommentar, Stone Cold!Det er så vildt det her! Hold da kæft!
Hvem sætter en teenager til at sparke næstsidste straffe i en konkurrence?? JP har boller af hærdet stål!
Hedenstads statue skal i øvrigt laves i bronze.
@poznaniak du undrede dig i kamptråden til første kamp over, at vi havde en forventning om, at kampen ville blive tæt. Det var fordi, vi vidste, at vores hold kan spille sådan her. Vi har kun 4-5 største budget i den danske liga, så næsten halvdelen af alle vores kampe, er mod hold, med større budgetter end os. Vi er med andre ord vant til, at spille mod hold, der på papiret er stærkere end os. Det bekymrer os ikke rigtigt længere - vi ved hvad vi kan.
Jeg er sikker på, du lider lige nu. Jeg håber du kommer tilbage til forum, du er cool og en god debattør. Uanset: tak for kampen, det var sgu spektakulært![]()
Det synes jeg er hårde ord. Jeg synes Tchamche spillede sine bedste minutter i 2026 i dag. Han vandt en del bolde, pressede fint og virkede i det hele taget ikke så ugidelig, som han virkede i foråret.Dagens dårlig beslutning: Igen, igen. Skift aldrig Tcahmche ind, når en kamp skal kriges hjem.
Han trak sværdet op af stenen, halshuggede både løver og ulve, tørrede sværdet af et brøndbyflag og gik ud og fik en øl.JP har ikke bare trukket sværdet op af stenen i AGF, han har også fundet den hellige gral og lagt den i klubhuset på Terp Skovvej <3
Dagens clou: Arnstad og Bech tilbage på kanterne.
Dagens dårlig beslutning: Igen, igen. Skift aldrig Tcahmche ind, når en kamp skal kriges hjem.
Genial præstation. Jeg er dybt imponeret over den gejst og det fællesskab holdet præsterer.
Buk og skrab for teamet.
Det er mentaliteten til forskel!Nu er det fandme os som vinder, fuck hvor er det syret pludselig at holde med et vinderhold!
Det er jo virkelig vildt at vi får udvist vores 1. målmand, som får karantæne - og at vores reservekeeper så har det her niveau! Mon ikke Hansen fik to spilledage? Nogen der ved det?Sygt reddet af Hedenstad også. Jeg har fået mig et nyt crush i ham
Sad og tænkte, han lignede en starter mod Lyngby ...