Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00
FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.Jeg håber Bold.dk lærer noget af dette. De kunne passende referere til det som Lex Poznan![]()
Kattebakken A/S havde vist rettighederne til kampen på egen app.FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.
Det var jo samme historie med Brøndby sidste år. Men brugerne betaler jo gladelig, i hvert fald én gang. Men man kan jo altid tjekke trustpilot inden man køber et produkt.Jeg håber Bold.dk lærer noget af dette. De kunne passende referere til det som Lex Poznan![]()
FCKs blev vist på FCK-TV eller hvad det nu hedder (klubbens egen kanal - ligesom AGF+)FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.
Til gengæld går han bare ud i feltet og griber nogle af boldene - ikke noget med panik og boksning men bare ud og tage den ned. Det var en fornøjelse at se og virkede langt mere sikkert, end at give alle de returbolde til modstanderne.Det er jo virkelig vildt at vi får udvist vores 1. målmand, som får karantæne - og at vores reservekeeper så har det her niveau! Mon ikke Hansen fik to spilledage? Nogen der ved det?
Hedenstad har mange gode redninger. Det var jo ikke engang rigtig dårlige straffesparkforsøg han snuppede. Men han giver måske lidt for mange returbolde i feltet på sine redninger. Det skal der arbejdes på.
De fik i øvrigt også et rødt kort i dag, men klarede en 2-1 sejr og avancement.FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.
Har opholdt mig i København i dag og flere gange måttet spørge "who are you" når folk i forvanskede hvide trøjer er gået forbi mig.FCK spillede vist også? Og skulle man på bold.dk for at se den? Med den kombination af kampe har de i hvert fald selv bedt om at det skulle lægges ned.
Jeg synes faktisk det virkede upåklageligt undtaget i ca. 2 min. ved Poznans scoring.Det var jo samme historie med Brøndby sidste år. Men brugerne betaler jo gladelig, i hvert fald én gang. Men man kan jo altid tjekke trustpilot inden man køber et produkt.
Der er nogle her med polske kommentatorer:Hvis higlights fra denne her kamp ikke kommer på AGF's youtube side så bliver jeg skuffet![]()
De Hviie blev blot det tredje europæiske hold nogensinde til at spille sig videre efter at have tabt det første opgør på hjemmebane med tre mål.
Vanvittigt at Tomi bare går ned og flækker den op i krydset.
Jeg bemærkede også hvordan de lykønskede specielt Serra med scoringen. Tror den betyder enormt meget for ham (ikke for at forklejne eksempelvis TK’s scoring).For hver en fejl, en spiller begår, får han adskillige opmuntrende kommentarer og skulderklap.
Da Arnstad brændte det første spark, som anfører(!), var det halve hold henne og kramme/give high fives og opmuntre.