New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 65K
Sabah er en ond lodtrækning, dels pga. afstanden og så har de tidligere mestre fra Azarbajan bl.a. slået Benfica og FC København, hvis de er på det niveau, så bliver det bestemt ikke nemt.
Det kunne man jo også sige om hold fra Sverige, Israel eller Bulgarien. Afstanden går jo også den anden vej, jeg er mere bekymret for varmen kan blive en stor ulempe.
Jeg tror der er ret stor forskel på Qarabag som nærmest hver eneste år bliver mestre med 15+ point, og de resterende hold fra Azarbajan som ikke har leveret nogen store resultater.

Last edited:
"Vinder vi samlet over Lech Poznań, går vi videre til 3. kvalifikationsrunde i Champions League. Her møder vi vinderen af opgøret mellem Sabah FK og Kups Kuopio. Vi spiller første kamp på hjemmebane den 4. eller 5. august, mens returopgøret spilles på udebane den 11. august...."

PIS.... FCM-kampen er den 14. august... (Det er mod Viborg - rettet - tak til Jalle for rettelsen.)

"Vinder vi samlet over Lech Poznań, går vi videre til 3. kvalifikationsrunde i Champions League. Her møder vi vinderen af opgøret mellem Sabah FK og Kups Kuopio. Vi spiller første kamp på hjemmebane den 4. eller 5. august, mens returopgøret spilles på udebane den 11. august...."

PIS.... FCM-kampen er den 14. august...
Nej det er Viborg på udebane d. 14 august. Vi skal først møde FCM efter kvalifikationen er overstået.

Last edited:
ah ja. Men træls det er den vej rundt og ikke hjemmebane sidst
Hvorfor? Udover den sportslige fordel ved at slutte hjemme, så synes jeg da returopgøret i runde 3 er langt vigtige end Viborg kampen. Nu har vi en uges forbedredelse, inden vi potentielt kan sikre os Champions League Playoff, og mindst et ligaspil.

Uhhh det er lige nu man kan tillade sig at drømme om Champions League, hvis vi slår Poznan samlet og Sabah derefter, så hedder den Champions League Play Off med hymne og hele pisset. Det er sgu helt vildt.
Ja, og hvis vi slår Poznan må holdet også sprudle af selvtillid. Så kan det være fint at vi starter hjemme mod Sabah og forhåbentlig køre dem over.

Back