Champions League 2026/27
Jeg gider heller ikke se en sådan debat herinde.
Jeg fik lige sendt min Forste anti-like afsted, tli din besked.Jeg er uenig. Israel blev angrebet af en rabiat terrorgruppe understøttet af Iran der anser Israel for lille Satan og ønsker at udslette dem. De har forsvaret sig og hentet gidsler hjem. At det blev voldsomt skyldes udelukkende valg Hams har taget om at gemme sig bag civile.
Jeg kan godt finde det igen. Jeg vil bare gerne finde den specifikke ting jeg fik notifikation omkring i appenHer er der info om kampen i morgen https://kundeservice.agf.dk/agf-lech-poznań-den-21.-juli
Men Sabah er vel også ret grønne, er de ikke? Kan ikke mindes at have set dem i europæisk sammenhæng og de har en dårlig koefficient, men de er jo mestre.Sabah er favorit mod KuPS, så det lugter mest af en tur til Aserbajdsjan, hvis vi skulle slå Lech.
Kasakhstan har et par hold der ligger endnu mere øst, ellers kan man ikke nu hvor Rusland er udelukket.Hold kæft der er langt til Baku
Man kan vel ikke komme længere øst på i Europa
Klubben blev dannet i 2017, og spiller på et stadion med knap 9000 tilskuerkapacitet. De var neck-to-neck med Qarabag om mesterskabetMen Sabah er vel også ret grønne, er de ikke? Kan ikke mindes at have set dem i europæisk sammenhæng og de har en dårlig koefficient, men de er jo mestre.
Jo, Kazakhstan ligger længere øst påHold kæft der er langt til Baku
Man kan vel ikke komme længere øst på i Europa
Jeg tænker bare at Qarabaq havde været en værre modstander pga. deres rutine i Europa. Men de havde så også været seedet.Klubben blev dannet i 2017, og spiller på et stadion med knap 9000 tilskuerkapacitet. De var neck-to-neck med Qarabag om mesterskabet
Jo, Kazakhstan ligger længere øst på![]()
Udover KÍ Klaksvík (FRO) - FK Kauno Žalgiris (LTU), synes jeg det virker til at være den bedst mulige sportslige lodtrækning.Hvordan rangerer Kups og Sabah ift de hold vi kunne trække?
Altså hvor meget bedre/værre kunne det have været?