Artikler om spillerne og klubben 2026
Stone Cold
Experienced member
Ja, men hun må have fundet en ekstra, for der ER en klar til Backman også, har jeg fået bekræftet
Ja, men hun må have fundet en ekstra, for der ER en klar til Backman også, har jeg fået bekræftet

Det gælder for eksempel også transfermarkedet, der er megastort og risikofyldt, så der sidder jeg sammen med CV (fodbolddirektør Carsten V. Jensen) og forhandler de sidste ting sammen med ham. I min optik starter og slutter alt med økonomi, som griber ind i størstedelen af forretningen.«
Perfekt nummer 2 til JN og de er i gode hænder hvis JN en dag vil prøve noget nyt. Og det sker nok før eller siden.Godt interview med vores økonomidirektør. Altid dejligt at høre fra andre end dem som tegner klubben udadtil:
Og han er ligesom nogen af os herinde enig i, økonomi er grundlaget for succes:
![]()
Han skulle absolut ikke arbejde i »galehuset«, men har i nu 11 år spillet en helt central rolle i AGF's udvikling
Et flere timer langt møde med direktør Jacob Nielsen overbeviste kommerciel profil om at tage udfordringen op med at vende udviklingen for Byens Hold.dinavis.dk
Kort interview med Paddy angående skiftet til Brøndby. Han er som altid rolig og velovervejet og fortæller at familien vægter højt!![]()
Mortensen forklarer: Har ofret alt for AGF
Patrick Mortensen forklarer sit skifte til Brøndby, der nu betyder, at han kommer tættere på familien. Samtidig slår han fast, at han har ofret alt for AGF.bold.dk
Det synes jeg ikke er fair. Beijmo kunne ikke have sagt noget der havde resulteret i accept fra de mest forhærdede AGF-fans, og efter han kom til at være begejstret for at vinde DM-guld var fælden også klappet for mange af de mere moderate.Det her er sådan en rigtig kaptajn taler:
Jeg forlader skibet med hjertet og på det rette sted. Jeg har ofret alt og givet alt for den hvide trøje og AGF. Jeg er sindssygt stolt af alt, vi har opnået sammen. Jeg håber inderligt, at når alt det her har lagt sig, at folk kan se tilbage på det med et smil på læben, og hvis man ikke kan det, accepterer jeg det fuldt ud.
Watch and learn, Felix Beijmo. Så bliver du måske også en rigtig chef en dag.
Whataboutism? PM har jo ikke løjet. Han har ikke pisset på os efter skiftet. Han har været her i en evighed. Han hyldede en ung medspiller. Han er (nok) brøndbyfan. Beijmo er ikke FCK-fan. Vi ville jo nok også noget hellere have holdt fast på Beijmo, end på PM.Det synes jeg ikke er fair. Beijmo kunne ikke have sagt noget der havde resulteret i accept fra de mest forfærdede AGF-fans, og efter han kom til at være begejstret for at vinde DM-guld var fælden også klappet for mange af de mere moderate.
PM var også begejstret. Han gik rundt på banen med Bogeres trøje og signallerede dermed fuldt commitment til AGFs fremtid. Han løftede pokalen først, den tølper, det skulle han have ladt Serra om, med de mange år tilbage og de ringe salgssalgsudsigter!
Jeg er enig i PM håndterer det fint. Det synes jeg også Beijmo gjorde. Begge ved / bør vide, at der ikke er en finger at sætte på deres dedikation for AGF, mens de har været i klubben. Beijmo får crazy money for at skifte til FCK, mens PM får fine penge for at skifte til et crazy house, men kunne han ikke bare have taget aftalen i Lyngby?
"Nej, men PM vil da hellere til Brøndby, det er langt bedre økonomisk end Lyngby, og der er bedre sportslige udsigter for ham. Og så har han sympati for Brøndby."
Er der noget af ovenstående der ikke gælder for Beijmo?
Jeg synes reaktionen på PM er fin, den skal ikke være mere krads. Så kan man evt regne ud hvad jeg mener ift Felix.
Vi ville jo nok også noget hellere have holdt fast på Beijmo, end på PM.
Det synes jeg ikke er fair. Beijmo kunne ikke have sagt noget der havde resulteret i accept fra de mest forfærdede AGF-fans, og efter han kom til at være begejstret for at vinde DM-guld var fælden også klappet for mange af de mere moderate.
PM var også begejstret. Han gik rundt på banen med Bogeres trøje og signallerede dermed fuldt commitment til AGFs fremtid. Han løftede pokalen først, den tølper, det skulle han have ladt Serra om, med de mange år tilbage og de ringe salgssalgsudsigter!
Jeg er enig i PM håndterer det fint. Det synes jeg også Beijmo gjorde. Begge ved / bør vide, at der ikke er en finger at sætte på deres dedikation for AGF, mens de har været i klubben. Beijmo får crazy money for at skifte til FCK, mens PM får fine penge for at skifte til et crazy house, men kunne han ikke bare have taget aftalen i Lyngby?
"Nej, men PM vil da hellere til Brøndby, det er langt bedre økonomisk end Lyngby, og der er bedre sportslige udsigter for ham. Og så har han sympati for Brøndby."
Er der noget af ovenstående der ikke gælder for Beijmo?
Jeg synes reaktionen på PM er fin, den skal ikke være mere krads. Så kan man evt regne ud hvad jeg mener ift Felix.
Måske kommer løsningen lige netop fra Horsens. Jacob Dehn beskrives som en talentfuld træner. 30 år og tidligere assistent i Horsens og Kolding samt en fortid som ungdomstræner i AGF. Han blev fritstillet for et par måneder siden.
Fremragende valg. Ekstremt stort talent, som mange undrede sig over blev fyret.
PM ville gerne fortsætte karrieren, ville gerne hjem til djævleøen, og når så hans tidligere klub kommer med en kontrakt på 2 år, så siger man selvfølgelig ja tak. Jeg tror også selv PM er totalt overrasket over at blive tilbudt den kontrakt.
Beijmo kunne sagtens have søgt udenlands - Tyskland, Belgien, Holland og fået det samme i lønposen. Men han satser vel på at FCK igen rammer CHL fra næstkommende sæson, hvor danske hold står med bedre muligheder for CHL kval end i år.